AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Del Skrevet 3. juni 2022 Herregud så fin og for en stemme hun har!🥰 enige? Anonymkode: 54c9c...688 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. juni 2022 #2 Del Skrevet 5. juni 2022 Ja hun er flink til å synge, men sangen er dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Del Skrevet 5. juni 2022 Skjønner meg ikke på hypen med Alexandra Rotan - liker overhodet ikke stemmen, og sangen Alt for Norge, er og blir like dårlig uansett hvem som fremfører. Eller - var hakket dårligere med Alexandra. Anonymkode: 54db4...3f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Del Skrevet 5. juni 2022 Jeg liker Alexandra Rotan og stemmen hennes, men "Alt for Norge" er og blir best med Jørn Lande og "Drillos ". For min del er det nostalgi som ligger bak. Jeg liker egentlig ikke sangen, men jeg liker stemningen i originalen. Når 15-20 menn (der de fleste ikke kan synge) synger av hjertens lyst smelter jeg. Anonymkode: 8bfd5...bd4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 18. juni 2022 #5 Del Skrevet 18. juni 2022 Synes deres versjon av Nordmannen/mellom bakkar og berg er bra 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #6 Del Skrevet 21. juni 2022 Originalen er best. Eller minst verst, ettersom åssen du ser det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå