AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #21 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er ekstremt tungt å være så tett på noen som sliter, når man er helt alene om ansvaret. Min ungdom ønsker heldigvis behandling, og det gjør situasjonen så mye lettere. Jeg hadde nok slitt mye mer med hele situasjonen om hun hadde nektet hjelp. Håper du får noen helger/ferier for deg selv. Det fortjener du❤️ Anonymkode: 7f6f0...55d Takk takk akkurat nå føles det mørkt Anonymkode: 5a0d5...114
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #22 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk takk akkurat nå føles det mørkt Anonymkode: 5a0d5...114 Ja, jeg skjønner at du ser veldig mørkt på livet ut fra hva du skriver i denne tråden❤️ Jeg får dessverre assosiasjoner til hvor jeg selv var psykisk for noen måneder siden. Bare prøv å husk at du er den aller viktigste personen i din ungdoms liv, uansett om hjernen din prøver å lure der til noe annet. Det er trist å høre at kommunen har vært så negativ med tanke på hjelp til dere. De skulle bare ha visst hvor jævlig tøft det er å være alene med et barn som sliter. Også er det viktig å klamre deg til vissheten om at livet vil bli bedre. Nå vet ikke jeg hvor gammel din ungdom er, men etterhvert vil hn kanskje være i stand til å være hjemme alene en natt eller to, om det skulle bli vanskelig med avlastning? Anonymkode: 7f6f0...55d 1
AprilLudgate Skrevet 4. juni 2022 #23 Skrevet 4. juni 2022 Hr. Aktiv skrev (8 timer siden): Det høres ut som du er bestevenninna mi. Vi skulle gå tur i dag, men du avlyste. Det er bare å stille opp. Det er tross alt ditt barn og barna kommer først. Tungt og trasig for alle parter dette. Hyggelig venn du er da Det er lov å bli sliten og faktisk ikke klare mer. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei hun er ikke det, jeg kan komme meg litt ut av huset. Men mitt egen liv har jeg gitt opp. Anonymkode: 5a0d5...114 Du høres egentlig ganske deprimert ut selv? Såvidt jeg forstår så er ikke ungdommen suicidal - og - hun klarer seg nogenlunde selvstendig? Eller ikke? Dør hun av sult eller selvskading om du er borte ei helg i ny og ne for eksempel? Jeg tenker du må til psykolog selv, og så tror jeg du hadde hatt godt av å kjøpe deg ei turhengekøye og bare begynt med overnatting i nærskauen avogtil. Eller begynne på yoga, sykling - whatever. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #24 Skrevet 4. juni 2022 Har du tatt det opp med fastlegen TS? Kanskje det finnes løsninger/alternativer osv du ikke vet om? Anonymkode: 3e4c0...454
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #25 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har du tatt det opp med fastlegen TS? Kanskje det finnes løsninger/alternativer osv du ikke vet om? Anonymkode: 3e4c0...454 Føler jeg ikke kommer noen vei, målet til alle psykologer er jo at jeg skal stå i det som pårørende og det orker jeg ikke. Føler behandlere på dps ikke vet noe om hvordan det er og være pårærende. du får bare snakke med dattera di. Og når hun ikke vil snakke? Anonymkode: 5a0d5...114
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #26 Skrevet 4. juni 2022 DundreMilfin skrev (7 timer siden): Hyggelig venn du er da Det er lov å bli sliten og faktisk ikke klare mer. Du høres egentlig ganske deprimert ut selv? Såvidt jeg forstår så er ikke ungdommen suicidal - og - hun klarer seg nogenlunde selvstendig? Eller ikke? Dør hun av sult eller selvskading om du er borte ei helg i ny og ne for eksempel? Jeg tenker du må til psykolog selv, og så tror jeg du hadde hatt godt av å kjøpe deg ei turhengekøye og bare begynt med overnatting i nærskauen avogtil. Eller begynne på yoga, sykling - whatever. Jeg har ganske dårlig råd, så har egentlig ikke råd og dra så mange steder. og venner har jeg ikke, de forsvant da jeg måtte ta meg mere av dattera. hadde jeg hatt råd kunne jeg tatt en helg på holtel, men som sagt jeg har ikke råd. Anonymkode: 5a0d5...114 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #27 Skrevet 4. juni 2022 Var innlagt på psykiatrisk selv for en tid til bake og søkte på avlagtningsplass som jeg kunne søke meg inn på ved behov. Det og ha fått en helg for seg selv med tillaga mat hadde gjort godt. Men til det var jeg ikke syk nok. Hilsen ts Anonymkode: 5a0d5...114
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå