AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Jeg har møtt han tre ganger (men kjenner han fra ungdommen), vi har aldri rotet. Men vi vil jo møtes igjen og hver gang vi har møtt hverandre har samtalene våre vært en fryyd, som igår kveld. Lett mann å snakke med og han drar herfra som om at han er helt uinteressert ... Han sier han omgås mest med damer/venninner og kommer lettere til med oss damer enn menn. Fra før av har jeg en god kamerat som er homofil. Så vet trekkene.. Det som er merkelig med han her er at fortsatt vil møte meg uten å røre meg. Uten å virke noe videre interessert? Det er nesten imponerende til å være en mann, hvertfall av de jeg ghar møtt tidligere. Jeg har aldri møtt en mann som har vært så nær men samtidig ikke gitt tegn til å være kåt? Prøver han å teste seg selv tro? Jeg bare lurer.. Kom fra han nå ikveld igjen og han lurte på om jeg kom meg fint hjem, ikke noe videre på noe annet. Det positive var at vi gikk langs veien, så han prøver hvertfall ikke å skjule oss på noe vis. Hva tror dere? Anonymkode: 2d53d...547
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Er du interessert i han? Kan hende han bare vil være vennen din. Hvis du er interessert kan du flørte litt eller bare si rett ut at du gjerne vil ut på date et eller annet Anonymkode: 013d2...699
Gjest Luna Llena Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Trenger ikke være homo, selv om han ikke er interessert i deg.
tasmus82 Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 (endret) Vettu, som en mann som gikk i over 30 år og trodde jeg mest sannsynlig var homofil siden jeg synes forhold med damer var vanskelig så vil jeg si at det må ikke være noe som helst. Jeg vokste opp med masse venninner, og jeg var ofte også tiltrukket flere av de - men jeg synes alt sånt seksuelt var vanskelig og kleint, med mindre jeg var dritings da. Jeg foretrekker fortsatt vennskap med damer, da jeg synes damer er gode samtalepartnere, omsorgsfulle og med mer innsikt i de samme tingene som jeg har enn den typiske mannen - altså vi kan snakke om følelser og problemer og sånt som jeg har massevis av! Og ofte blir damene jeg møter også tiltrukket av disse egenskapene mens jeg slår på bremsene - men nå har jo jeg tydeligvis helt andre problemer med det motsatte kjønn enn homofili skulle det vise seg. Endret 3. juni 2022 av tasmus82 ordlegging 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Luna Llena skrev (1 minutt siden): Trenger ikke være homo, selv om han ikke er interessert i deg. Nei men han ser ikke ut til å være intr i noen av venninnene sine heller, han har ca 4 stk av dem han går jevnlig med. Hva er oddsen for det å da? Å ikke bli tent ei gang når du sitter tett på? Jeg gar bare aldri opplevd dette og jeg merker selv at det gjør absolutt ingenting om han skulle vært det. Vi er 35år og i vår beste seksuelle alder. Han er utrolig snill, kjemien vår er super. Men han ville møtes igjen, så hvorfor om han ikke er interessert? Anonymkode: 2d53d...547
tasmus82 Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei men han ser ikke ut til å være intr i noen av venninnene sine heller, han har ca 4 stk av dem han går jevnlig med. Hva er oddsen for det å da? Å ikke bli tent ei gang når du sitter tett på? Jeg gar bare aldri opplevd dette og jeg merker selv at det gjør absolutt ingenting om han skulle vært det. Vi er 35år og i vår beste seksuelle alder. Han er utrolig snill, kjemien vår er super. Men han ville møtes igjen, så hvorfor om han ikke er interessert? Anonymkode: 2d53d...547 Har dere prøvd å drikke alkohol sammen? Jeg kan ha litt lignende attributter som mannen du beskriver her, men alkohol kunne fint løse opp i de flokene som gjorde meg tilbaketrukket. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #8 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du interessert i han? Kan hende han bare vil være vennen din. Hvis du er interessert kan du flørte litt eller bare si rett ut at du gjerne vil ut på date et eller annet Anonymkode: 013d2...699 Nei, jeg holdt tilbake. Fordi det ikke ble en naturlig med han, noe ikke jeg har kjent med andre menn. Fikk ei mld om alt gikk bra etter at han gikk. Så var alt stille før han sovnet. Men kjenner jeg han rett så sender han meg helt vanlige mld imorgen igjen, som en venn. Men er ikke litt av poenget med å møtes ved å oppnå kjærlighet? Han har vært singel i 5-6år. Meg derimot har vært singel i ett år. Anonymkode: 2d53d...547
AnonymBruker 42 Skrevet 3. juni 2022 #9 Skrevet 3. juni 2022 (endret) Luna Llena skrev (14 minutter siden): Trenger ikke være homo, selv om han ikke er interessert i deg. Selvsagt er menn som ikke tar ALLE damer "med storm" homoseksuelle . Han er ghey som faen! Her er det bare å sjekke seg for "apekopper", TS (eevt. puste med magen, og ikke gå ut ifra at alle menn er mÅÅåå pule alt som har puls) edit... OK - det var barnslig , men - ja han kan vare homo, men mest sannsynlig itte .... Endret 3. juni 2022 av Beeblebrox
moff Skrevet 3. juni 2022 #10 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei men han ser ikke ut til å være intr i noen av venninnene sine heller, han har ca 4 stk av dem han går jevnlig med. Hva er oddsen for det å da? Å ikke bli tent ei gang når du sitter tett på? Jeg gar bare aldri opplevd dette og jeg merker selv at det gjør absolutt ingenting om han skulle vært det. Vi er 35år og i vår beste seksuelle alder. Han er utrolig snill, kjemien vår er super. Men han ville møtes igjen, så hvorfor om han ikke er interessert? Anonymkode: 2d53d...547 Mulig han rett og slett har ei han alt er mer interessert i rent seksuelt, og derfor ikke føler trangen til å gjøre et move. Kanskje en av de andre venninnene?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #11 Skrevet 3. juni 2022 snillOnkel skrev (7 minutter siden): Hvordan ser han ut? Velfrisert? Hva skal jeg si... Helt vanlig kjekk, faktisk ganske fine trekk, mørk og høy. Ikke en veldig type mannemann men heller ikke feminime trekk som min andre homofile venn. Litt forsiktig, virker lite intr i alt av kjønn egentlig. Anonymkode: 2d53d...547
snillOnkel Skrevet 3. juni 2022 #12 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva skal jeg si... Helt vanlig kjekk, faktisk ganske fine trekk, mørk og høy. Ikke en veldig type mannemann men heller ikke feminime trekk som min andre homofile venn. Litt forsiktig, virker lite intr i alt av kjønn egentlig. Anonymkode: 2d53d...547 Aseksuell?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #13 Skrevet 3. juni 2022 tasmus82 skrev (6 minutter siden): Har dere prøvd å drikke alkohol sammen? Jeg kan ha litt lignende attributter som mannen du beskriver her, men alkohol kunne fint løse opp i de flokene som gjorde meg tilbaketrukket. Ja vi hadde 3-4 øl sammen. Det er bare litt uvanlig for meg at en mann ikke legger seg an på meg, men absolutt en god side han viser. -Ts. (Høres kanskje utrolig innbilskt ut. Men dere skjønner hva jeg mener håper jeg.) Anonymkode: 2d53d...547
Perelandra Skrevet 3. juni 2022 #14 Skrevet 3. juni 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Perelandra, mod.
tasmus82 Skrevet 3. juni 2022 #15 Skrevet 3. juni 2022 Det er litt vanskelig å si hva som kan være og ikke, men om du vil høre mitt råd så er det å bare ta det rolig og gi mannen tid - hvis det er romantiske følelser der så kan enkelte menn trenge tid før de blir synlige. Og det finnes (dessverre?) noen menn som foretrekker vennskap med damer, for det kan jo ha vært vanskelig med forhold før av forskjellige grunner. Ikke alle damer er like snille heller, sånn at vi menn kan ha dårlige erfaringer som gjør oss litt tilbaketrukket når vi søker. Uansett så håper jeg du får det du trenger mest TS, selv om det kanskje ikke er det du ønsker.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #16 Skrevet 3. juni 2022 tasmus82 skrev (2 minutter siden): Det er litt vanskelig å si hva som kan være og ikke, men om du vil høre mitt råd så er det å bare ta det rolig og gi mannen tid - hvis det er romantiske følelser der så kan enkelte menn trenge tid før de blir synlige. Og det finnes (dessverre?) noen menn som foretrekker vennskap med damer, for det kan jo ha vært vanskelig med forhold før av forskjellige grunner. Ikke alle damer er like snille heller, sånn at vi menn kan ha dårlige erfaringer som gjør oss litt tilbaketrukket når vi søker. Uansett så håper jeg du får det du trenger mest TS, selv om det kanskje ikke er det du ønsker. Det går faktisk helt fint. Siden han har nære andre venninner han går med, så virker det så rart at han ikke har fått noe til de heller. Da ville han ikke ha gått åpenlyst med meg. Han virker så avslappet og rolig til alt. Snakker aldri om barn, men får en slags litt deppresiv følelse rundt han. Litt sånn likegyldig, jeg vet ikke. Jeg sitter absolutt ikke igjen med en følelse av å bli lurt/ghostet eller noe som vil endre seg. Vi var bare langt ifra kyss/intimitet alle gangene vi traff hverandre, i motsetning til de andre jeg har truffet. Anonymkode: 2d53d...547
tasmus82 Skrevet 3. juni 2022 #17 Skrevet 3. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det går faktisk helt fint. Siden han har nære andre venninner han går med, så virker det så rart at han ikke har fått noe til de heller. Da ville han ikke ha gått åpenlyst med meg. Han virker så avslappet og rolig til alt. Snakker aldri om barn, men får en slags litt deppresiv følelse rundt han. Litt sånn likegyldig, jeg vet ikke. Jeg sitter absolutt ikke igjen med en følelse av å bli lurt/ghostet eller noe som vil endre seg. Vi var bare langt ifra kyss/intimitet alle gangene vi traff hverandre, i motsetning til de andre jeg har truffet. Anonymkode: 2d53d...547 Jeg kjenner meg litt igjen i denne mannen du skriver om. Jeg vil heller aldri ha barn, da jeg er redd jeg ville ha ødelagt de siden jeg ble ødelagt - men jeg kunne fint ha hatt fosterbarn f.eks og gitt de all verdens kjærlighet. Jeg liker egentlig å være den mannen som behandler de damene jeg møter bra uten at det skal være seksuelt. Jeg synes dere damer fortjener bedre enn å bare være ett objekt for mine lyster, selv om jeg savner en kjæreste mer enn noe annet. Men alt til sin tid tenker jeg (og forresten, jeg er 39 år så jeg er ikke så langt unna dere i alder heller). Endret 3. juni 2022 av tasmus82 formatering
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #18 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han virker så avslappet og rolig til alt. Snakker aldri om barn, men får en slags litt deppresiv følelse rundt han. Litt sånn likegyldig, jeg vet ikke Kanskje det ligger noe der? Antidepressiva kan ta fra folk lysten og evnen til å være både seksuelle og romantiske. Anonymkode: 53073...8a5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #19 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje det ligger noe der? Antidepressiva kan ta fra folk lysten og evnen til å være både seksuelle og romantiske. Anonymkode: 53073...8a5 Kanskje ? Han virker bare litt lite leende, og litt innesluttet. Kanskje han er litt deprimert? Selvom han har et veldig sosialt liv, virker det som, han drar alltid på festlige tilstelninger. Anonymkode: 2d53d...547
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #20 Skrevet 4. juni 2022 Er ts heftig hot så er nok mannen homofil. er ts heftig not så er nok mannen hetrofil. Anonymkode: 248a6...655
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå