AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Er det noen her som bevisst har hatt et lite kaloriunderskudd i svangerskapet for å ikke legge på dere så mye? (Det er da snakk om svært overvektige - ikke normalvektige, de skal ikke slanke seg, det vet jeg) Jeg er veldig overvektig og akkurat funnet ut at jeg er gravid (uplanlagt). Kroppen min kommer ikke til å tåle å legge på seg de 20-30 kiloene jeg har gjort ved tidligere svangerskap. (Som jeg aldri klarte å gå ned 🙄). Noen med tips eller erfaringer? Anonymkode: f80b5...0a3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Jeg ville blitt spurt om legen kunne henvist meg til ernæringsfysiolog eller lignende. Det har du krav på. Og de kan sakene sine. Anonymkode: b4f2c...e94 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Du trenger ikke å ligge på kaloriunderskudd. Spis som du pleier, men sørg for å være nøye med å få i deg den næringen dere trenger. Du skal IKKE slanke deg når du er gravid. Anonymkode: 7ffb7...ec5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå