AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Funnet min drøm. Grensen min er egentlig 4.5 mill. Leiligheten står til 4.3. Det går fort unna og over her i Bærum. Skal jeg legge inn 1 bud på 4.5? Eller 4.3 for å følge opp? Kan strekke meg maks til 4.7 det er smertegrensen. Tar imot alt av råd. Anonymkode: c60e5...c31
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Vet du - det er helt umulig å svare på. Hver budrunde lever sitt eget liv, det er helt avhengig av hvor mange andre som er interesserte. Den siste jeg var i budrunde på - den SKULLE jeg ha. Jeg startet med et bud på prisantydning. Det var et annet par som også SKULLE ha den boligen, så de brukte skremsestaktikk overfor meg ved å øke mye for hvert bud. Hvis jeg økte med 50’, så økte de med 100’. Jeg fikk den til slutt, gikk 600’ over prisantydning (synes den var lavt priset i utgangspunktet). Jeg liker å vente å se hva andre starter med, men plutselig er det en som starter med et bud over prisantydning og da detter du fort av når du har lite å gå på. Ønsker deg uansett lykke til! Anonymkode: 18b05...1e2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Funnet min drøm. Grensen min er egentlig 4.5 mill. Leiligheten står til 4.3. Det går fort unna og over her i Bærum. Skal jeg legge inn 1 bud på 4.5? Eller 4.3 for å følge opp? Kan strekke meg maks til 4.7 det er smertegrensen. Tar imot alt av råd. Anonymkode: c60e5...c31 Du byr jo ikke over som ditt første bud! Du byr alltid under, alltid! By 4,1, og så tar du det derfra. Hvis det er ingen andre som deltar i budrunden, så kan du forvente et motbud på enten 4,2 eller 4,3. Anonymkode: 6cfd9...2ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå