AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Jeg skal male stua, men føler meg ikke inspirert. Møblene er for det meste sorte og hvite, men jeg vil ikke ha kald farge på veggene. Hvilken farge har du på veggen? Hvilken maling brukte du? Vet du om noen fargekataloger jeg kan sjekke ut? Anonymkode: 1e09e...e7b
Amossa Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Sjekk denne https://lady.inspirasjonsblogg.jotun.no/ Det var et innlegg om farger til stue her på KG nylig. Der var det mange fargeforslag. Vår hovedstue er i Klassisk hvit. Det høres ikke som at den vil passe hos deg som har møbler i sort og hvitt. Da vil en varm farge gjøre det bedre.
Serafina. Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Gå i malebutikken og hent fargekart og litt fargeprøver i varme farger på papir i litt større versjon, i tillegg til å sjekke linken over. Når du har funnet noen du liker vil jeg anbefale en to-tre prøvebokser for maling ser ulik ut i ulikt lys og alt ettersom hvilken retning vinduene dine er. Ellers finnes det mange instagramprofiler du kan sjekke ut, har ingen favoritter selv, eller hjemmesidene til interiørbladene har sikkert noen inspirerende artikler. 1
Hulderen Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 Fra lenken i innlegg nr to. Her er det sorte og hvite møbler. Det ble nydelig med rosa vegger. 1
Serafina. Skrevet 4. juni 2022 #5 Skrevet 4. juni 2022 Hulderen skrev (4 minutter siden): Fra lenken i innlegg nr to. Her er det sorte og hvite møbler. Det ble nydelig med rosa vegger. Lekkert. Blir det for rosa, går det an å velge mer dempet rosa mot nude. Jeg har en farge som heter blushing peach på soverommet, den er rosa og fin til sort og hvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå