Gå til innhold

Du som tenner på at andre menn puler dama di

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du forklare hvorfor det tenner deg? Liker du å pule henne med annen manns sæd fortsatt i henne?

Har en idé til en erotisk novelle men jeg må forstå det her litt bedre.

Anonymkode: 685bc...d08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De beste erotiske novellene kommer fra de som skriver som ting de kjenner og som er innenfor sin egen seksuelle retning. Anbefaler at du gjør det samme! 

Anonymkode: 10341...0b2

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan du forklare hvorfor det tenner deg? Liker du å pule henne med annen manns sæd fortsatt i henne?

Jeg gjør ikke det men vet noen menn vil at dama skal nyte mer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De beste erotiske novellene kommer fra de som skriver som ting de kjenner og som er innenfor sin egen seksuelle retning. Anbefaler at du gjør det samme! 

Anonymkode: 10341...0b2

Det har du sikkert helt rett i :) Litt vanskelig å forklare men den greia her er bare en liten bit av det. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vil fortelle?

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro en del menn tenner på alle plugger om de oppdager det ja.

Anonymkode: fa613...8aa

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

🤭

Anonymkode: 90ff4...c54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hehe!

Skrevet

Er dette de samme som også blir opphisset når hun til slutt gifter seg med den andre personen?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man tenner primært på at hun får ha god sex. 

Anonymkode: 7dce9...f89

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på at hun har sex med andre pga. at jeg ønsker at hun skal nyte. I tillegg synes jeg sex er deiligere jo mer skitten den er. Liker også å slikke henne etterpå.  Helst skal hun sitte over ansiktet mitt og være full av tykk, deilig sæd, slik at det renner ned i munnen min. Det gjør meg ekstra kåt og hard, så etterpå knuller vi. 

Anonymkode: c3f27...a50

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en cuck runke tråd. Neste.

Anonymkode: 9ddbc...bcd

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er en cuck runke tråd. Neste.

Neida. Jeg har faktisk tenkt å skrive en novelle om det. Men jeg klarer ikke helt å sette meg inn i den tankegangen, siden jeg verken er mann eller tenner på å dele partneren min med andre. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Neida. Jeg har faktisk tenkt å skrive en novelle om det. Men jeg klarer ikke helt å sette meg inn i den tankegangen, siden jeg verken er mann eller tenner på å dele partneren min med andre. 

Nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du vil skrive en erotisk novelle med et tema som ikke tenner deg? Jeg kan ikke stort om erotisk litteratur, men det må da være en dårlig ide. Det må da være mye enklere å skrive engasjert og med innlevelse om noe du bryr deg om.

Anonymkode: bfe87...a04

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
On 6/3/2022 at 11:08 PM, AnonymBruker said:

Tja, hovedgreia er jo å se henne bli grundig knullet av en stor og grov kuk. Selv er jeg jo aldeles bedrøvelig gjennomsnittlig utstyrt, mens hun er både dyp og forholdsvis romslig. Og i tillegg tungpult. Dermed er hovedkriteriet for en mann nr.2 ganske enkelt stor kuk, god potens og utholdenhet. Den fitta hennes må pløyes lenge og grundig skal det ha noen hensikt.......

Anonymkode: 35874...d16

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tja, hovedgreia er jo å se henne bli grundig knullet av en stor og grov kuk. Selv er jeg jo aldeles bedrøvelig gjennomsnittlig utstyrt, mens hun er både dyp og forholdsvis romslig. Og i tillegg tungpult. Dermed er hovedkriteriet for en mann nr.2 ganske enkelt stor kuk, god potens og utholdenhet. Den fitta hennes må pløyes lenge og grundig skal det ha noen hensikt.......

Da har vi litt ulikt utgangspunkt. Er ikke pga. at jeg er dårlig utstyrt at vi gjør det. Vi har jo sinnsykt god sex daglig. Det er bare noe med at det er uvanlig og derfor blir sett på som noe skittent at vi gjør det. 

Anonymkode: c3f27...a50

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har dere fremdeles følelser for dama/forelsket glad i henne, selv om dere vil ha sex med henne sammen med en annen mann? Jeg er selv med en mann som er veldig gira på å ha sex med meg sammen med en annen mann. Bryr han seg om meg i det hele tatt da eller? Han er veldig dominerende i sengen til vanlig om det har noe å si.

Anonymkode: f7dd3...b43

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har dere fremdeles følelser for dama/forelsket glad i henne, selv om dere vil ha sex med henne sammen med en annen mann? Jeg er selv med en mann som er veldig gira på å ha sex med meg sammen med en annen mann. Bryr han seg om meg i det hele tatt da eller? Han er veldig dominerende i sengen til vanlig om det har noe å si.

Anonymkode: f7dd3...b43

Ja, helt klart bryr vi oss om og elsker vår kjæreste selv om vi fantaserer om at hun får en ekstrem god orgasme med en annen mann. Har aldri fått prøve dette, men er binysgjerrig og det tenner meg at vi er sammen med en yngre og velutstyrt gutt/mann. Selv er jeg gjennomsnittlig utstyrt og tror hun (og jeg) ville ha hatt glede av noe større. Hun er svært sosial og kan oppfattes som flørtende, men noe slikt som jeg fantaserer om vil hun ikke være med på selv om det aldri har manglet på tilbud. Om du tenner på tanken så start forsiktig med litt flørt og kanskje et kyss, og sjekk med han hvordan han reagerer før dere tar dette videre.

Anonymkode: 69084...143

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

😂🙈

Anonymkode: 5e50d...6e9

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...