AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Kjøpte først en tørketrommel de skulle levere, men da de ikke klarte på 3 forsøk fikk jeg pengene igjen. Så åpnet en ny power her med gode tilbud. Kjøpte en tørketrommel og tok den selv med hjem. Så virker den ikke. De skal hente og jeg skal få ny tilsvarende. Prøvde flere ganger de kom ikke og ikke ringte. De lovet så sist på mandag som var. For sikkerhetsskyld dro jeg innom fredag før fikk da vite at de hverken hadde produktet eller sjåfør. Avtalte da tirsdag kveld. Så ringer plutselig en sjåfør på mandag alikevell. Joda produktet var inne og han kom om en time, han kom aldri og tok heller ikke tlf. Tirsdag ringer jeg kundeservice og spør om de leker med folk! Han som jeg snakket med sa han skulle se på saken. Jeg svarte med at det sier dere alle . Hvis ikke den er her til kl 12 i dag så går jeg til avisen kl 1210, så la jeg bare på som også power har gjort til meg. Kl 1145 kom tørketrommelen, han hadde hatt så dårlig tid så papirene kom 2 min etter med en privat bil. Er dette normalt av de? Hører flere jeg kjenner holder seg langt unna. Flere med opplevelser fra power? Anonymkode: 8f571...dd1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Power er Norges værste butikk kjede. Anonymkode: eb367...537 3 2
trøndermann38 Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Handler aldri der mer, elendig service, holder meg til elkjøp 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Har bare opplevd å få varene jeg har bestilt fra power, og de har fungert også. Men har lite til overs for selgerne der, særlig når de babler i vei om ting de ikke har greie på - som jeg kan godt! Opplevd å få en elsparkesykkel derfra som er utrolig god. Speilrefleks som fungerer enda, fem år etterpå. Generelt helt greit egentlig. Anonymkode: 7ddba...cf8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Jeg bestilte levering og montering. De kom med varer på mandagen og det manglet en vaskemaskinen.siden har jeg ringt og masset 4 ganger og hver gang lovet de å se på saken og ringe til men har ikke hørt noe av dem enda. De har 24 timer garanti på å gi tilbakemelding. Så leit av dem 👿 Anonymkode: ef468...06f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå