Gå til innhold

Sover du noen ganger gjennom hele natten?

Anbefalte innlegg

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg er sånn at jeg kan slite litt med innsoving, men når jeg først har sovnet så sover jeg stort sett veldig godt. Av og til våkner jeg fordi jeg må på do. Stort sett når jeg har drukket mye væske før jeg legger meg og ikke vært på do før jeg går og legger meg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter veldig med å få sammenhengende søvn. Må på do to-tre ganger, pluss at jeg våkner av egne pustestopp eller snorking. 

Anonymkode: 7d566...a42

AnonymBruker
Skrevet

Åh ja, ENDELIG!! Dumpa snorke faen, nå sover jeg som en trøtt hundevalp hele natta 🤣 Har ikke hatt så god søvn på lenge!

Anonymkode: b8c6b...0d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AprilRyan skrev (5 timer siden):

Jeg er sånn at jeg kan slite litt med innsoving, men når jeg først har sovnet så sover jeg stort sett veldig godt. Av og til våkner jeg fordi jeg må på do. Stort sett når jeg har drukket mye væske før jeg legger meg og ikke vært på do før jeg går og legger meg.

Hvorfor går du ikke på du før du legger deg? Det gjør jeg alltid, jeg presser ut så mye jeg kan, så det ikke plager meg. Prøv.

Anonymkode: c612f...d58

AnonymBruker
Skrevet

Nå som gravid våkner jeg tre fire ganger pr. natt. Må tisse, halsbrann, stor mage som krever mye når jeg skal snu meg, en liten som sparker i magen, tørst osv. Som ikke gravid sover jeg gjennom natten. Bruker lang tid på å sove (som ikke gravid) Tar ca. to timer før jeg sover. Som gravid sovner jeg på ti minutter. Det er deilig da. 

Anonymkode: e7a74...0b3

Skrevet

Varierende. Noen ganger våkner jeg, mens andre ganger ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Har slitt med både oppvåkning og innsovning så lenge jeg kan huske. Etter en angstfylt periode fikk jeg prøve sarotex. Det har gitt meg en helt ny hverdag. Sover som en stein og er for første gang uthvilt. 

Anonymkode: 62b4e...444

AnonymBruker
Skrevet

Sover veldig urolig for tiden, men det kommer seg bare jeg får løst en oppgave på jobben. Er ny og har ikke fått opplæring, men skal få hjelp en av de første dagene.

Anonymkode: 5f42f...d5f

AnonymBruker
Skrevet

Normal ja, men akkurat nå har jeg valp som skal ut hvert kvarter 🤪

Anonymkode: fa3aa...60d

Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor går du ikke på du før du legger deg? Det gjør jeg alltid, jeg presser ut så mye jeg kan, så det ikke plager meg. Prøv.

Anonymkode: c612f...d58

Hvem sier at jeg ikke gjør det? Jeg går alltid på do før jeg legger meg.

AnonymBruker
Skrevet

Slukner i det jeg legger hodet på puta. Våkner av meg selv i 6-7 tiden. Innimellom om jeg har drukket en del på kvelden, særlig kombinert med litt alkohol, må jeg opp en tur. Og har jeg drukket lite våkner jeg og er tørst. Ellers aldri. 

Anonymkode: 1c378...f99

Skrevet

Sover som regel hele natten uten å våkne. 

Skrevet

Våkner som regel en gang i løpet av natta for å tisse, da føler jeg meg uthvilt og kunne egentlig stått opp men har ikke noe å gjøre oppe 03:30 liksom. Får som regel sovet et par timer til. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det ikke vært for den pissninga hver natt klokka 2 så hadde jeg sovet natten igjennom. Spiser jeg salt mat eller potetgull/popcorn før jeg legger meg kan jeg sove natten igjennom. 

Anonymkode: d6b2c...58f

AnonymBruker
Skrevet

Hvis knirkepert i nabosenga tillater det. Men han er fem måneder, så det gjør han sjelden. Står ikke på meg da. Jeg er rusa på nydelige ammehormoner og sovner igjen etter amming så fort jeg finner en god stilling. 

Anonymkode: 75d21...07b

AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri. På grunn av katten.

Anonymkode: aef19...2a3

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett så gjør jeg det. Men om jeg blir for varm, våkner jeg. Da pleier jeg å stå opp, gå ut på terrassen en liten tur. Så går jeg i seng og sovner igjen. 

Anonymkode: a32c1...5e6

AnonymBruker
Skrevet

Sov hele natten da jeg var yngre. Nå må jeg på do en eller to ganger, pluss litt urolig søvn pga hetetokter. Kvinne 55

Anonymkode: 73e42...da8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sover som regel hele natta gjennom. Hender jeg våkner fordi katten mjauer utenfor vinduet og vil inn. Må sjelden på do om natta. Jeg er kvinne 39. 

Anonymkode: f9547...213

Skrevet

Jeg pleide å sove gjennom hele natten, helt til jeg fikk barn. Da ble det, naturlig nok, en forandring. Nå sover barnet ofte gjennom natten, men jeg våkner gjerne alt for tidlig, og sliter med å sovne igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...