AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Skal ta noen prøver på sykehus og lab for å utelukke blødninger fra tarmen, for sikkerhets skyld fordi jernnivået mitt stuper straks jeg slutter å innta jerntilskudd og dette har pågått over flere år. Nå kjenner jeg på at jeg mangler noe, men jeg får ikke lov å begynne på tablettene før prøvene er ferdig i juli. Kompenserer med masse koffein og power-naps men det går snart ikke mer, går ut over jobben jeg gjør både hjemme og på jobb. Hvordan få mer energi? Anonymkode: 8a992...430
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Jernmangel gjør deg trøtt og sliten, og vanskelig å gjøre noe med før du vet årsaken. Kanskje du heller burde ta en prat med fastlegen og fortelle hvordan du har det, og eventuelt om det hadde vært bedre med en sykemelding i en periode slik at du kan hente deg inn igjen. Håper du finner ut av hvorfor du sliter med jernmangel. Jeg har vært der du er (andre årsaker) og fikk til slutt hjelp og normale verdier igjen. Å få tilbake energien var fantastisk, og håper det samme skjer for deg. Anonymkode: a0526...8ad
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Koffein forsterker jernmangel! Anonymkode: 04d92...541
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 Dropp koffein. Høres ut som om du presser kroppen for mye. Spiser du nok mat? Unn deg å sove ordentlig ut! Anonymkode: e3963...9cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå