Gå til innhold

Dere som er 30+, hva irriterer dere mest av det unge folk( under 25) driver med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe de sier? Noe de gjør? Måten de snakker på?

Jeg starter.

Sjylling, Østfold L, 

Anonymkode: 1b03c...825

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At de hevder de har et tøft liv. Når etterkrigsbarna blir kalt dessertgenerasjonen, hva skal vi kalle dagens unge?

Du har ikke et tøft liv fordi du ikke får så mange tommel-opp/hjerter på SoMe 

Anonymkode: 63e9d...105

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Mangelen på konsekvenstenkning.

Anonymkode: 9dc94...235

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Eh, så lenge de ikke plager meg. Og det gjør de ikke, de mest plagsomme er de bitre, eldre folka, som føler en intens trang til at andre skal forstå hvor fortreffelige de er. 

Anonymkode: 4ba14...696

• Liker 2
Skrevet (endret)

Føler ingenting irriterer meg med de yngre.

Da er det verre med godt voksne stapeiser av menn som er homofob, rasist, og som mener det er noe galt med alle andre enn dem.. de irriterer meg!

Endret av Eilis
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Forakten de ofte utviser ovenfor de eldre.De tror de skal være evig unge.  At de kan og vet alt. Kan opplyse om at denne forakten er gjensidig.

Endret av Adrenalina1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en søster som er ti år yngre enn meg, og hun tror av en eller annen snodig grunn at jeg ikke forstår noe som helst av internett, selv om vi hadde internett hjemme lenge før hun ble født. 

Anonymkode: 3f865...eb3

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

At så mange påberoper seg angst, traumer og finner ulike årsaker til at de ikke kan prestere og levere. At egoene er så store at de mener landet og foreldrene skal bære ansvar for alt som gjør vondt. At mange i denne generasjonen kjenner så alt for godt etter og leter eter problemer. 

Anonymkode: d0675...bbb

• Liker 19
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Den Østfold-l'en plager meg og, selv om jeg innser at det er teit. Ellers har jeg et godt inntrykk av de som er unge nå.

Anonymkode: b9c21...35c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

At mange unge ser ut til å tenke at å handle dyre merkeklær er en menneskerett. Det er det ikke. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Luna Llena
Skrevet

At de ikke kan prate skikkelig. Eksempel de sier Schjøtt og ikke kjøtt. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting irriterer meg, men synes mange av de tydeligvis har utrolig dårlig musikksmak, men det gjelder vel alle aldre.

Anonymkode: 7e023...ffc

• Liker 2
Skrevet

Blir så jævlig fornærmet for alt mulig. Enorm mangel på kunnskap om alt fra kjemi til historie. 

• Liker 4
Skrevet

At de mener at dataspilling er en sport.

Da jeg var ung var det en usunn hobby.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At de er så woke og lettkrenka.

At de tåler så lite motstand og ubehageligheter. Psykisk helse meg her og der. Skolevegring, sutring over fraværsregler, angst over alt osv. Forventer tilrettelegging i hue og rævva for den minste ting. Ikke rart lærerne er drit lei! Og flere og flere går på NAV. 

Kleine Tiktok-danser. 

Anonymkode: c539c...b2b

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

At så mange påberoper seg angst, traumer og finner ulike årsaker til at de ikke kan prestere og levere. At egoene er så store at de mener landet og foreldrene skal bære ansvar for alt som gjør vondt. At mange i denne generasjonen kjenner så alt for godt etter og leter eter problemer. 

Anonymkode: d0675...bbb

Stort sett så er de fleste fine folk som skikker seg bra. Men er litt enig i den over.

Bare for å ha sagt det. Vi 30+ har våre ting og. Bare å sjekke kommentarfeltet på Facebook det. 😂

AnonymBruker
Skrevet

Nå må du slutte å gå på reddit å stjele.

Denne tråden er tatt ifra gårsdagens trås ifra reddit!

Reddit Link

Anonymkode: 3191f...fa5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

At de er slaver av mobilen og some. 

Alt fokuset på mental helse. Misforstå meg rett; det er selvfølgelig viktig å ha fokus på mental helse. Men det ER normalt å ha dårlige perioder i livet og!! Det betyr ikke at man MÅ få en diagnose som man skal sette på utstilling...

Anonymkode: 22bd2...f43

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Cordelia skrev (5 minutter siden):

Stort sett så er de fleste fine folk som skikker seg bra. Men er litt enig i den over.

Bare for å ha sagt det. Vi 30+ har våre ting og. Bare å sjekke kommentarfeltet på Facebook det. 😂

Har til gode å se noe sånt i feeden min med ca 400 "venner". Eneste jeg irriterer meg over der med min generasjon (~ 50 år) er folk som tror at andre har interesse av hundene deres. (Legges på skjul innhold hos meg).

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har til gode å se noe sånt i feeden min med ca 400 "venner". Eneste jeg irriterer meg over der med min generasjon (~ 50 år) er folk som tror at andre har interesse av hundene deres. (Legges på skjul innhold hos meg).

Nå var det generelle kommentarfelt under saker på facebook jeg egentlig refererte til. Feeden min er heller ikke sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...