AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Hva er hensikten med det? Blir stirret på hvor enn jeg går, og noen ganger går det helt fint, mens andre ganger kan det bli for mye. Er heller ikke en som stirrer noe særlig tilbake med mindre det er overdrevent mye fra en person. Det er som regel de rundt meg som forteller meg at jeg blir stirret på, og jeg kjenner det jo selv til en viss grad. Er mørkhudet, pen, langt krøllete hår og veltrent. Skjønner ikke om det er på grunn av utseende jeg blir stirret på, eller om jeg blir oppfattet som en slags enhjørning av disse guttene. Jeg hadde ikke hatt noe særlig imot det hadde de kommet opp for å introdusere seg selv, men vet at det skjer ekstremt sjeldent i mitt tilfelle. Noen menn her inne som kan svare på hvorfor de eventuelt stirrer på noen jenter i over lenger tid? Har disse jentene/kvinnene noe i trynet liksom? Eller ønsker dere å sjekke oss opp, men ikke tørr? Vet at en god del norske menn unngår å sjekke opp jenter med mindre alkohol er involvert, eller om jenta viser tydelig interesse. Anonymkode: 7182f...c01
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Du er kanskje over snittet deilig? Anonymkode: 92328...934
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Det verste jeg vet er når utenlandske menn begynner å synge til meg, og jeg er selv utenlandsk🙄 Er det slik de pleier å sjekke opp damer der hvor de kommer fra,eller hva er greia? Anonymkode: d4fd7...ca6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Det meste foregår nok inne i ditt hode. Folk som stadig blir forfulgt, beglodd, lagt an på osv.. det meste sitter mellom ørene Anonymkode: 5ec07...bd7 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det meste foregår nok inne i ditt hode. Folk som stadig blir forfulgt, beglodd, lagt an på osv.. det meste sitter mellom ørene Anonymkode: 5ec07...bd7 Tror ikke det er saken for meg da mine egne venninner peker ut det samme. TS Anonymkode: 7182f...c01
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er kanskje over snittet deilig? Anonymkode: 92328...934 Har overraskende nok sjeldent blitt spurt på date. Tror kanskje jeg blir oppfattet som skummel nesten? Vet ikke helt om det gir mening, men det blir for det meste bare stirring i over lenger tid eller ekstremt klein forsøk på å sjekke meg opp (noe som også skjer sjeldent) Anonymkode: 7182f...c01
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tror ikke det er saken for meg da mine egne venninner peker ut det samme. TS Anonymkode: 7182f...c01 Isåfall kan det være de ser på deg fordi du ser på dem. Anonymkode: 5ec07...bd7 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #8 Skrevet 3. juni 2022 Sannsynligvis er det forskjellige grunner til at folk ser på deg. Mange synes sikkert at du ser fin ut, noen ser på deg fordi de lurer på hvem du er, andre ser på deg fordi de kjenner deg igjen og noen fordi du skiller deg ut. Kanskje har du en klesstil som ber om oppmerksomhet, umulig for oss å vite. Kanskje du er vakker. Det er nyttig, men det spiller ingen rolle. Det beste du kan gjøre er å slutte å tenke på det. Det er selvforsterkende, folk vil stirre mer når du er så på vakt. Bare stol på at du er bra i deg selv og at selvfølgelig får du oppmerksomhet. Men egentlig er det ikke så viktig, det som er viktig er at du får det av de du selv liker den dagen du er klar for å være sammen med noen. Anonymkode: e2dcf...640 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #9 Skrevet 3. juni 2022 Hva er greia med å spørre om hva er greia? Anonymkode: fb608...9a7 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #10 Skrevet 3. juni 2022 de er nysgjerrig? du er bra saker å hvile øynene på. Du skulle hatt en pisk med deg og pisket alle som glor på deg!!! Anonymkode: 5646d...235
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #11 Skrevet 3. juni 2022 Jeg er bleik og ser stygg, gammel og utslitt ut og menn stirrer på meg og, såpass ille at jeg ser kompiser av dem dulte borti dem mens det pågår og venninner av meg påpeker det ofte også. En del sjekker meg opp når de har alkohol i blodet. Jeg tror som nevnt over at det handler om nysgjerrighet og at man har en spennende eller god utstråling. I ditt tilfelle kan det være så enkelt som at du er veldig pen. Anonymkode: c2783...3c8 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #13 Skrevet 4. juni 2022 Hva slags klær bruker du da? Noe så uskyldig som en thigts er alt som skal til for at enkelte menn tror du bruker det for å gjøre dem kåte, og at du vil ligge med dem. Slike menn stirrer ofte. Anonymkode: 11da9...63b 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #14 Skrevet 4. juni 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Hva er hensikten med det? Blir stirret på hvor enn jeg går, og noen ganger går det helt fint, mens andre ganger kan det bli for mye. Er heller ikke en som stirrer noe særlig tilbake med mindre det er overdrevent mye fra en person. Det er som regel de rundt meg som forteller meg at jeg blir stirret på, og jeg kjenner det jo selv til en viss grad. Er mørkhudet, pen, langt krøllete hår og veltrent. Skjønner ikke om det er på grunn av utseende jeg blir stirret på, eller om jeg blir oppfattet som en slags enhjørning av disse guttene. Jeg hadde ikke hatt noe særlig imot det hadde de kommet opp for å introdusere seg selv, men vet at det skjer ekstremt sjeldent i mitt tilfelle. Noen menn her inne som kan svare på hvorfor de eventuelt stirrer på noen jenter i over lenger tid? Har disse jentene/kvinnene noe i trynet liksom? Eller ønsker dere å sjekke oss opp, men ikke tørr? Vet at en god del norske menn unngår å sjekke opp jenter med mindre alkohol er involvert, eller om jenta viser tydelig interesse. Anonymkode: 7182f...c01 Klassisk Starter en fiske etter komplimenter tråd Anonymkode: e1575...866 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #15 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klassisk Starter en fiske etter komplimenter tråd Anonymkode: e1575...866 Det tenkte jeg ikke på engang. Hehe. Lols!! Du fisker etter komplimenter TS! Ok, TS. De glor fordi du er sååå fantastisk vakker. Derfor glor de. Det er visst innlysende. Og det er ingen som glor på takras! Men, betyr virkelig gloing at man er digg? I dident KNOW… 🥹 lærer noe nytt HVER DAG på kvinnseguiden. 🤔 Anonymkode: 5646d...235
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #16 Skrevet 4. juni 2022 Jeg stirrer på titalls kvinner hver gang jeg er ute og går i Oslo fordi det er en digg dame hvor enn man går. Men mørkhudede ser jeg ikke på, tror det har med preferanser hvem man stirrer på. Anonymkode: 5bc16...7d3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #17 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 3.6.2022 den 21.50): Hva er hensikten med det? Blir stirret på hvor enn jeg går, og noen ganger går det helt fint, mens andre ganger kan det bli for mye. Er heller ikke en som stirrer noe særlig tilbake med mindre det er overdrevent mye fra en person. Det er som regel de rundt meg som forteller meg at jeg blir stirret på, og jeg kjenner det jo selv til en viss grad. Er mørkhudet, pen, langt krøllete hår og veltrent. Skjønner ikke om det er på grunn av utseende jeg blir stirret på, eller om jeg blir oppfattet som en slags enhjørning av disse guttene. Jeg hadde ikke hatt noe særlig imot det hadde de kommet opp for å introdusere seg selv, men vet at det skjer ekstremt sjeldent i mitt tilfelle. Noen menn her inne som kan svare på hvorfor de eventuelt stirrer på noen jenter i over lenger tid? Har disse jentene/kvinnene noe i trynet liksom? Eller ønsker dere å sjekke oss opp, men ikke tørr? Vet at en god del norske menn unngår å sjekke opp jenter med mindre alkohol er involvert, eller om jenta viser tydelig interesse. Anonymkode: 7182f...c01 Kanskje du hadde noe mellom tennene? Anonymkode: 62755...cff 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #18 Skrevet 5. juni 2022 Har en venninne som også «klager» over at alle stirrer på hun - og samtidig kler hun seg i åletrange minikjoler og stiletthæler på 10 cm….. Anonymkode: f1f93...9d7 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #19 Skrevet 5. juni 2022 Psykose og/eller schizofreni psycho.avifAnonymkode: 3313a...bfa 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #20 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Psykose og/eller schizofreni psycho.avif 13 kB · 0 Nedlastninger Anonymkode: 3313a...bfa Anonymkode: 3313a...bfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå