AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Og hva er det egentlig? Jeg tok en slik i dag, gikk fint det. Men var hos gyn pga menstruasjonsforstyrrelser, som gyn mente var noe hormonelt. Jeg hadde tynt livmorhalshinneslim, så den langvarige blødningen ville snart stoppe ble jeg fortalt. men tar man ikke slike prøver for å undersøke kreft? håper hun kun tok for sikkerhetsskyld. Tok ultralyd, alt så bra ut osv. Anonymkode: 66220...1b4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Det er vel for å sjekke at man IKKE har kreft, kanskje? Jeg var nylig hos gyn på sykehuset pga mye blødninger, og de tok sånn prøve på meg. Ser svaret i journalen min på helse Norge, og ble overrasket over at det er markører for kreft som sjekkes ut (måtte Google), men det er jo betryggende. Verre om vi er hos gyn og så sjekker de ikke dette, som kan gjøres så enkelt? Anonymkode: c773e...e80 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det er vel for å sjekke at man IKKE har kreft, kanskje? Jeg var nylig hos gyn på sykehuset pga mye blødninger, og de tok sånn prøve på meg. Ser svaret i journalen min på helse Norge, og ble overrasket over at det er markører for kreft som sjekkes ut (måtte Google), men det er jo betryggende. Verre om vi er hos gyn og så sjekker de ikke dette, som kan gjøres så enkelt? Anonymkode: c773e...e80 Samme årsak til at jeg var hos gyn i dag også. Da er det nok som du sier, at de utelukker kreft for å være sikker. Betryggende ja, så håper svarene er like oppløftende. takk for godt svar! ts Anonymkode: 66220...1b4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 De tar det for å sjekke kreft ja. Blødningsforstyrrelser er et symptom på kreft, men kan også være helt ufarlig. Anonymkode: 33c88...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå