Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to siste gangene jeg har vært på Starbucks har de ikke spurt om navn og skrevet på pappkoppen med tusj. De har alltid pleid å gjøre det før? Har de sluttet med det, eller er det tilfeldig og at de bare har glemt det? Jeg savner litt å se om de klarer å stave mitt riktig denne gangen også 😅

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror de har sluttet med det.

Anonymkode: 28a6d...2dd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber på Starbucks og dette sluttet vi med i 2020 grunnet sure kunder som klagde på at vi skreiv navnene feil osv. Det ble for mye å forholde seg til så vi fikk beskjed om at dette var noe vi ikke gjorde lengre.

Anonymkode: 219f6...e3b

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg jobber på Starbucks og dette sluttet vi med i 2020 grunnet sure kunder som klagde på at vi skreiv navnene feil osv. Det ble for mye å forholde seg til så vi fikk beskjed om at dette var noe vi ikke gjorde lengre.

Ah, jeg forstår. Men likevel litt synd. Synes det var koselig å få navnet mitt på koppen 🥰

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

stakkars folk ble krenka

Anonymkode: 931c1...c0a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Folk 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 7d92a...410

AnonymBruker
Skrevet

Er i en stor europeisk by nå, og fikk navnet mitt skrevet på koppen i dag :)

Anonymkode: 99d28...333

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...