AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Trenger å lufte litt frustrasjon. Vi ble kjærester nylig og traff hverandre for 3 mnd siden. I 40 årene med barn på hver sin kant. Han tar initiativ til å treffes og vi er på mange turer sammen, men de siste par ukene har jeg følt mindre initiativ fra han. Alltid god natt og god morgen meldinger, masse hjerter osv. men han har stort behov for å slappe av etter jobb og vi sees dermed kun et par ganger i uken. Han har stort barn boende hos seg og må ofte hente, bringe, lage mat osv. idag ba jeg han med på tur men han var sliten og hadde en dårlig dag og ville sove. Skulle ta kontakt senere men det er 4 timer siden. Føler på at det ikke er så viktig lenger.. etter at vi ble kjærester 😔 Lite initiativ og lite nærhet.. overreagerer jeg her? Trekke meg stille tilbake eller ta det opp? Anonymkode: f4e43...35d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Trenger å lufte litt frustrasjon. Vi ble kjærester nylig og traff hverandre for 3 mnd siden. I 40 årene med barn på hver sin kant. Han tar initiativ til å treffes og vi er på mange turer sammen, men de siste par ukene har jeg følt mindre initiativ fra han. Alltid god natt og god morgen meldinger, masse hjerter osv. men han har stort behov for å slappe av etter jobb og vi sees dermed kun et par ganger i uken. Han har stort barn boende hos seg og må ofte hente, bringe, lage mat osv. idag ba jeg han med på tur men han var sliten og hadde en dårlig dag og ville sove. Skulle ta kontakt senere men det er 4 timer siden. Føler på at det ikke er så viktig lenger.. etter at vi ble kjærester 😔 Lite initiativ og lite nærhet.. overreagerer jeg her? Trekke meg stille tilbake eller ta det opp? Anonymkode: f4e43...35d Hvorfor må dere gå på så masse turer da? Han er sikkert sliten etter jobben og da kan dere finne på noe annet, feks chille og se Netflix, gå på kino en tur, gå på en bar å ta en drink osv Jeg forstår meg ikke på alle disse damene i 40-årene som hele tiden skal være ute å trimme Anonymkode: 54a32...e62 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Vi liker å gå på tur begge to. Dessuten har vi ikke introdusert barna ennå, kun fortalt de om oss. Derfor har vi aldri vært hjemme hos hverandre heller.. han har jo barn som bor der fast selv om de har en 50/50 ordning. Så vi reiser bort eller er på hotell. Ikke holdbart i lengden 🙈 Anonymkode: f4e43...35d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor må dere gå på så masse turer da? Han er sikkert sliten etter jobben og da kan dere finne på noe annet, feks chille og se Netflix, gå på kino en tur, gå på en bar å ta en drink osv Jeg forstår meg ikke på alle disse damene i 40-årene som hele tiden skal være ute å trimme Anonymkode: 54a32...e62 Tenkte det samme. 😅 Anonymkode: 75d38...b2f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi liker å gå på tur begge to. Dessuten har vi ikke introdusert barna ennå, kun fortalt de om oss. Derfor har vi aldri vært hjemme hos hverandre heller.. han har jo barn som bor der fast selv om de har en 50/50 ordning. Så vi reiser bort eller er på hotell. Ikke holdbart i lengden 🙈 Anonymkode: f4e43...35d Og du er sikker på at han ikke har samboer/kone? Hvorfor kan dere ikke være hos deg? Anonymkode: 75d38...b2f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og du er sikker på at han ikke har samboer/kone? Hvorfor kan dere ikke være hos deg? Anonymkode: 75d38...b2f Barn i huset.. men han skal snart hilse på de.. var planen .. føler det blir litt rart det her. Hans er jo 16 år, tenker han kunne tatt initiativ til å få meg på besøk etter hvert Anonymkode: f4e43...35d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #7 Skrevet 4. juni 2022 Er man særbo med hjemmeboende barn, er kontakt et par dager i uken egentlig mye, kanskje for mye hvis det skal holde i lengden. Det er veldig viktig at forholdet er lystbetont og ikke plikt og stress. Anonymkode: 9038a...0cc 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #8 Skrevet 4. juni 2022 Hva er tur? Fjelltur? Biltur? Rusling i strøket? Anonymkode: 54a32...e62
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #9 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er tur? Fjelltur? Biltur? Rusling i strøket? Anonymkode: 54a32...e62 Vi tar oss et par turer i uken. Mange fjellturer, kjører bilturer også, prater og koser oss sammen. Nylig reiste vi på en miniferie 3 dager sammen. Jeg vil gjerne ha litt hverdag inn etter hvert. Mine barn er 13 og 16. Hans 17 og 15. Jeg vet han har fortalt familien sin om meg. Usikker på om jeg er utålmodig eller om jeg bør forvente mer etter hvert. Fremdeles singel på Facebook også.. 🤔 Anonymkode: f4e43...35d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #10 Skrevet 4. juni 2022 Er det ikke bare å stikke hånda ned i restekassa en gang til og se hva du får tak i denne gangen? Anonymkode: b0bed...cb3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #11 Skrevet 4. juni 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er det ikke bare å stikke hånda ned i restekassa en gang til og se hva du får tak i denne gangen? Anonymkode: b0bed...cb3 hehe, likte den. er der selv😊 Anonymkode: 58256...49e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #12 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det ikke bare å stikke hånda ned i restekassa en gang til og se hva du får tak i denne gangen? Anonymkode: b0bed...cb3 Mulig jeg er treg 😅 meaning..? Anonymkode: f4e43...35d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #13 Skrevet 4. juni 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Mulig jeg er treg 😅 meaning..? Anonymkode: f4e43...35d Er restene på datingmarkedet, slik jeg forstår det. De som f.eks er på Tinder Anonymkode: 58256...49e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #14 Skrevet 4. juni 2022 Skal svare seriøst denne gangen TS. Det er så deilig med den startfasen hvor man er helt oppslukt av hverandre og pri 1 hele tiden. Opplever det samme som deg i mitt forhold nå, at han har tatt av seg de rosa brillene og blitt mer tilbakeholden, virker ønske mindre tid sammen og er blitt en del slappere rundt det å gå bekreftelse, ta initiativ til sex og hele pakka. Jeg tror utfordringen er ulike tanker om hvordan et forhold skal se ut når man er over den første deilige fasen. Man vil liksom aldri at den tar slutt. For min del er jeg IKKE klar for å være noen reserveløsning, plan B eller lignende. Holder på å bryte ut av eller klargjøre nye grenser her vi står nå. Hvis dere er seriøse burde dere bli enige om å involvere barna snart, men slik jeg ser det fra den ene posten din her, så synes jeg du burde prise deg lykkelig for at du IKKE har tatt det steget ennå og simpelthen kan finne deg en annen i "restekassa" (kan jo vise seg å være et kupp!) som setter mer pris på deg. Det er min plan om ingenting endrer seg igjen raskt her. Helt uaktuelt å bli degradert til søndagskjæreste og plan B for regnværsdager. Anonymkode: 34aa8...6a8 1
Gjest Less'is'more Skrevet 5. juni 2022 #15 Skrevet 5. juni 2022 "Når jeg tenker etter, burde jeg tenkt før" *Dag Evjenth* Etterpåklokskap og note to self: jeg skulle ønske at jeg satte tydelige grenser for hvordan jeg vil bli behandlet og si fra hva jeg trenger i et forhold. Jeg var på tur til å miste meg selv helt. Jeg hadde mistet selvtilliten og min egenverdi pga kjæresteforholdet jeg var i. Han stoppet f.eks gradvis med å sende fine tekstmeldinger. Det var DA min usikkerhet startet. Vi bodde aldri sammen og bodde 1 times kjøretur i fra hverandre. Da tenker jeg at begge må jobbe med å holde gnisten i forholdet med å skrive meldinger. Det er et minstekrav tenker jeg. Helt ærlig burde forholdet vært avsluttet etter 2 år men vi (jeg) holdt ut i 7 år. Jeg skal ALDRI mer tigge om å få et minimum av oppmerksomhet. Det irriterer meg noe voldsomt at jeg ikke stod opp for meg selv å sa "at dette finner jeg meg ikke i. Jeg fortjener å bli verdsatt". Og alle fortjener nettopp det. Det jeg vil råde deg til i ditt forhold er å sette grenser. Det som er ment til å vare vil jo vare. Og ting vil da gå av seg selv uten å må be den andre om basic ting som å sende mld og gi deg oppmerksomhet. Vit din egenverdi er mitt tips. Ikke godta å ikke være første prioritet (etter barna). Lykke til🧡
Gjest Less'is'more Skrevet 5. juni 2022 #16 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Skal svare seriøst denne gangen TS. Det er så deilig med den startfasen hvor man er helt oppslukt av hverandre og pri 1 hele tiden. Opplever det samme som deg i mitt forhold nå, at han har tatt av seg de rosa brillene og blitt mer tilbakeholden, virker ønske mindre tid sammen og er blitt en del slappere rundt det å gå bekreftelse, ta initiativ til sex og hele pakka. Jeg tror utfordringen er ulike tanker om hvordan et forhold skal se ut når man er over den første deilige fasen. Man vil liksom aldri at den tar slutt. For min del er jeg IKKE klar for å være noen reserveløsning, plan B eller lignende. Holder på å bryte ut av eller klargjøre nye grenser her vi står nå. Hvis dere er seriøse burde dere bli enige om å involvere barna snart, men slik jeg ser det fra den ene posten din her, så synes jeg du burde prise deg lykkelig for at du IKKE har tatt det steget ennå og simpelthen kan finne deg en annen i "restekassa" (kan jo vise seg å være et kupp!) som setter mer pris på deg. Det er min plan om ingenting endrer seg igjen raskt her. Helt uaktuelt å bli degradert til søndagskjæreste og plan B for regnværsdager. Anonymkode: 34aa8...6a8 Jeg er bare SÅ enig i med deg som har skrevet dette innlegget. Det er faktisk helt uaktuelt å bli degradert til "søndagskjæreste og plan B for regnværsdager". Godt skrevet👏👏👏💪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå