Gå til innhold

Noen med barn på katolske skole?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer sterkt å søke inn ungen i katolsk skole. Jeg jobber på den nærmeste offentlige skolen, og for hennes skyld er det kanskje lurt å kunne utvikle segnpå egenhånd. Og hun som evnt blir lærer på min arbeidsplass til mitt barn har de siste årene hatt veldig dårlig klassemiljø i alle klassene hun har vært lærer for (tilfeldig? Kanskje.. men ting går helt ut av styr til tider.). 
den katolske skolen er veldig nærme oss, så blir samme skolevei. Derfor jeg vurderer denne. Men vi er ikke en familie som praktiserer kristendom til vanlig, og ingen av ungene er heller ikke døpt. Jeg liker grunnverdien til kristne skoler da, og jeg ser for meg at det er mye mindre mobbing på en slik skole. Men noen med erfaring fra katolsk skole?

Anonymkode: 6edb9...52d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser at det kun fins 4 stk i Norge.. .så keg må vell være veldig heldig om noen her inne har erfaring med det ser jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Vårt barn gikk hele grunnskolen på katolsk skole og vi var kjempe fornøyde.

Lærerene var veldig på når det kom til mobbing men det var fortsatt til tider litt drama i klassen når de ble eldre.

Anonymkode: b3ff2...0ef

AnonymBruker
Skrevet

Ikke personlig, men har flere nære venner med barn på St.Sunniva. Alle har vært veldig fornøyde.

Ingen av dem er spesielt religiøse, et par er katolikker, flere ikke det en gang. 

Anonymkode: d0dc3...77f

AnonymBruker
Skrevet

Venninnen min gikk på St. Sunniva, hun sier at hun trivdes veldig godt der.

Hun er ikke religiøs btw. 

Anonymkode: a4ce6...97c

AnonymBruker
Skrevet

St. Paul er en veldig god skole. Eller, den var vertfall det for ca 20 år siden, da jeg gikk der. 

Anonymkode: 76906...a83

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for flere svar:) poitivt at ingen har hatt noe negativt å si enda:)

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei, vi har dessverre svært dårlig erfaring med st. Sunniva skole. Mye mobbing i klassen til eldstemann, utskiftning av lærere og en holdning fra ledelsen om at her finnes ikke mobbing. Er du så uheldig å ha barn som viser seg trenge ekstra hjelp er det nesten umulig å få. Dette er ppt og bup kjent med. Vi har nå tatt barna våre ut. Det har vært stor utskiftning av barn og lærere i de 7 årene vi har hatt barn på skolen. 

Anonymkode: bb799...fac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...