simba25 Skrevet 17. oktober 2002 #1 Del Skrevet 17. oktober 2002 "Hun er så j....a billig, og hun er så horete" Ja, dette er nettopp hva dere jenter beskylder oss gutter for å kalle dere dersom dere har litt mer en seksualpartner innenfor en kortere tidsperiode. Mens vi gutta bare er stolte og får status som helter hvis vi nedlegger mange damer og opererer med kuleramme og statistikk. Det jeg ønsker å si er at jeg tror dette er en myte! Mitt inntrykk er at det i all hovedsak er dere jenter som snakker stygt om hverandre og starter snakket bak hverandres rygg dersom en av dere skulle finne på å hoppe i høyet med litt flere enn dere selv er vant til. Jeg synes det er dere jenter selv som som undertrykker hverandre seksuelt, og ikke oss gutta. Hvis dere heller kunne oppmuntre veninnen "dagen derpå" i stedet for å gå til andre veninner å kritisk fortelle hva hun gjorde. Klart dere jenter blir flaue da og føler dere horete! Jeg synes dette er veldig synd, og at jenter burde kunne gjøre hva dere vil med hvem dere vil på lik linje med oss guttene. Blant meg og mine kammerater er det iallefall aldri noe tema hvorvidt ei dame er horete eller ikke. Alle bør få gjøre hva de føler! Er det noen av dere jenter som deler oppfatning med meg? I såfall synes jeg dere burde gå inn i dere selv, og ikke bare legge skylden på oss gutta Klem simba PS: Gla i dere, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 17. oktober 2002 #2 Del Skrevet 17. oktober 2002 Joda du er inne på noe der!! Det er kanskje mest missunelse. - At hun fikk seg noe den kvelden. Kanskje venninnen hadde lyst på samme fyren(?) - My rart. Vi jenter er gæærne Glad i dere, gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 17. oktober 2002 #3 Del Skrevet 17. oktober 2002 Ja, er forsåvidt enig....kvinner elsker å snakke nedsettende om andre...og da spesielt om andre kvinner....!! Men har da mang en gang hørt slibrige kommentarer fra menn.....dere er langt fra uskyldige når d gjelder å spre rykter!!!!!!!!! Men for å ha sagt d.....dette er nok et fenomen (ryktespredning) blant de yngste....."eldre" (les 25 +) bryr seg ikke så mye med antallet sexpartnere andre har hatt....tror jeg.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delilah Skrevet 17. oktober 2002 #4 Del Skrevet 17. oktober 2002 Er kanskje litt enig med simba25 her. Man har jo hørt ordtaket: "Kvinner er kvinner verst".... Hm..tror det kommer an på både hvilke venner man har (eller tror man har, og hvilket miljø man beveger seg i). Både jeg og mine venninner har hatt "one nights" ( i vår "ungdom"..ha, ha!)...men jeg kan ikke huske at vi "mobbet" hverandre for det. Det eneste måtte være at vi kanskje en og annen gang "advarte" en venninne mot en vi visste eller "skjønte" var en skikkelig rundbrenner - og da i de tilfellene da hun var skikkelig å knærne etter han Men ellers er jeg enig i det at vi jenter må bli flinkere generelt til å støtte hverandre på godt og vondt - uansett om det gjelder sex eller ei. Vi liker nok å fremstille oss som rene og uskyldige engler :oops: , og det er vi kanskje også 99% av tiden Men noen ganger så må vi også tørre å vise at vi også er "mennesker" av kjøtt og blod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 19. oktober 2002 #5 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg er enig. Jeg hører oftere jenter kalle andre billig enn det jeg har hørt gutta gjøre. Men jeg er ikke så sikker på at det er de mærmeste venninnene som oftest driver på slik. Tror det oftere er bekjente enn venninner. Er vel kanskje derfor jenter ofte har ønske om at det ikke skal fortelles til noen, mens dette ofte ikke er like viktig for gutta. Og JA, jeg tror det mang en gang bunner i misunnelse. Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå