AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Matchet på Tinder. Det var noe interessant ved han og så skrev han så fint så jeg tenkte at det var ok å møtes. Vi møttes og vi drakk noen øl og gikk litt rundt i Oslo. Ble overrasket da han initierte klem på slutten for jeg hadde ikke noe inntrykka v at han var interessert. Men han skrev melding etterpå og ville møtes igjen. Pga litt forkjølelse og vanlige grunner gikk det tre uker før vi møttes igjen. I mellomtiden gikk jeg på en annen date, heller ikke så interessant, men denne nye daten visste jeg at jeg ikke var interessert i for han presset så på å være med meg hjem allerede første date, men samtalen med han fløt lettere. Den andre daten. Jeg vet ikke. Jeg har crushet på to andre siste året og da har jeg visst det tidlig at jeg har vært interessert. Og jeg har vært så tiltrukket. Men uansett. Han kommer inn i baren og jeg tenker at han ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Jeg synes det er søtt at han er merkbart nervøs. Og vi snakker greit, men igjen føler jeg overhodet ikke at jeg kjenner han. Det gjorde jeg etter to dater med de andre. Ihvertfall til en viss grad. Og nå er det tredjedate. Tredjedate. Med de jeg crushet på tenkte jeg mye mer på dem på dette stadiet, de var liksom i tankene nesten hele tiden, mens han her. Hvorfor avlyser jeg ikke? Fordi det ikke funket med de andre og jeg håper at han skal vise en mer spennende side? Han gjør heller ingen tilnærmelser fysisk, sånn som menn pleier å gjøre. Men han inviterer meg hjem. Skal jeg avlyse? Anonymkode: c0250...f7b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Gi det en sjanse. Det har jo ikke funket med de du vanligvis går for, så hvorfor ikke prøve noe nytt? Anonymkode: bcd5e...8ff
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Du har truffet en vanlig, høflig fyr. Anonymkode: 619d8...1db 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Om du kjenner at du overhodet ikke er interessert og magefølelsen sier nei, så skal du droppe det. Spare hans og din tid Anonymkode: c22e4...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå