Gå til innhold

Er man lik som i barnehagen når man blir større?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to barn og de er veldig forskjellig. Den ene er veldig utadvendt og veldig på(5 år). Venn med alle. 

Den andre er veldig sjenert og har en bestevenn og leker med dette barnet stort sett hele tiden i barnehagen(6år). 

Kan man forvente at de vil være slik framover? At det er sånn de er som typer, eller kan det plutselig snu? 

Jeg har vært sjenert hele livet og er det fortsatt. 

Anonymkode: 91ff7...acb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har to barn og de er veldig forskjellig. Den ene er veldig utadvendt og veldig på(5 år). Venn med alle. 

Den andre er veldig sjenert og har en bestevenn og leker med dette barnet stort sett hele tiden i barnehagen(6år). 

Kan man forvente at de vil være slik framover? At det er sånn de er som typer, eller kan det plutselig snu? 

Jeg har vært sjenert hele livet og er det fortsatt. 

Anonymkode: 91ff7...acb

Jeg prata aldri med noen som barn. Nå skravler jeg som en foss. Som barn var jeg livredd husker av alle slag, nå elsker jeg fart, karuseller og høyder. 

Anonymkode: 0e554...6b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at man blir lik og da er det lett å se personligheten til barna i barnehagealder, men det finnes også andre som ikke var helt lik når de ble større. Noen barn foretrekker å være i smågrupper. Husker da jeg var barn, er fortsatt samme , rolig og stille. Men who knows. Ville ikke fokusert så mye på det. Viktigste av alt er at ungene dine har venner og noen å leke med:)

Anonymkode: e181f...10f

AnonymBruker
Skrevet

Min første var veldig sjenert og stille da han begynte i barnehagen som 1 åring. Husker barnehagetanta sa at slik ville han alltid være. Snart fem nå og er kjempe utadvendt, leker og tuller med alle. 

Anonymkode: b7bb7...adb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...