Gå til innhold

Noen her som har hatt psykose? Erfaring med smellen når man kom seg ut av den.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt psykose hvor jeg trodde jeg ble forfulgt. Det førte til at jeg gjorde katastrofale valg. Nå går jeg til psykolog som terapi. Noen andre her som har hatt psykose?  Smellen da jeg kom ut av psykosen var og er så tung. Hele verden ramlet sammen, jeg angret på alt jeg har gjort og nåtiden og fremtiden er bekmørk. Bare det å leve skammen er så uendelig tung. 

Anonymkode: e387d...6be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på hvilke katastrofale valg du tok? Men utenom det er det vel bare å akseptere at slik ble det og at du ikke kan gå tilbake i tid. Gjort er gjort. 

Anonymkode: 8faba...c43

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kommer litt an på hvilke katastrofale valg du tok? Men utenom det er det vel bare å akseptere at slik ble det og at du ikke kan gå tilbake i tid. Gjort er gjort. 

Tok noen valg som normalt ville sendt en i fengsel. Det er heller ikke "bare" å akseptere at det ble slik. Jeg går jo til psykolog nettopp fordi det ikke er lett å akseptere. Og det skal heller ikke være lett å akseptere. Hadde jeg vært likegyldig til hva jeg har gjort så tror jeg folk hadde stusset og sagt at jeg fortsatt var i psykose.

TS 

AnonymBruker
Skrevet

Psykologen din er der for å hjelpe. Om du føler at hjelpen ikke går i ditt tempo, så bør du fortelle hva du tenker. Det er ingen quick fix, kun dine egne tanker og tiden det tar å sortere dem. Åpenhet, åpenhet, åpenhet 

Anonymkode: b2808...c0b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Tok noen valg som normalt ville sendt en i fengsel. Det er heller ikke "bare" å akseptere at det ble slik. Jeg går jo til psykolog nettopp fordi det ikke er lett å akseptere. Og det skal heller ikke være lett å akseptere. Hadde jeg vært likegyldig til hva jeg har gjort så tror jeg folk hadde stusset og sagt at jeg fortsatt var i psykose.

TS 

Beklager. Det var ikke ment som at det er lett å akseptere. Skjønner at når valgene du tok ville gitt fentselsstraff så er det alvorlig. Håper det vil bli lettere for deg etterhvert med hjelp fra psykologen.

Skrevet

Ja jeg har hatt mange psykoser, men ingen «smell»

gjort er gjort 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...