AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Del Skrevet 3. juni 2022 Har så lyst på airfryer, men så usikker på om den kommer til å bli brukt, eller om den bare blir å fylle skapene 🤪 Hva bruker du din til? Anonymkode: 29cf1...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Del Skrevet 3. juni 2022 Både jeg og mannen min har brukt den godt siden vi bestemte oss for en livsstilsendring, vi slet begge med overvekt. Trenger ikke olje i den, har pomfri, kylling, alt mulig i den :-) Anonymkode: 4d1be...0d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Del Skrevet 3. juni 2022 Utenom pommfri så baker jeg brød og rundstykker i den. De blir sinnsykt saftige men får god og sprø skorpe. Anonymkode: fea32...2f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guppy88 Skrevet 3. juni 2022 #4 Del Skrevet 3. juni 2022 Kylling, ribbe (!!!), Pommes frites, fisk, veldig mye, egentlig. Den tar plass på benken, men nytteverdien veier opp for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Del Skrevet 3. juni 2022 Kyllingvinger (rå, marinert, panert) Potetbåter Søtpotetfries (fra bunnen) Grønnkålchips Panert fisk i alle varianter (fisk+mel+egg+brødsmuler, ingen olje) Varmer opp pai og pizza (rester) til lunsj Anonymkode: 8308e...d28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skalperud Skrevet 3. juni 2022 #6 Del Skrevet 3. juni 2022 Findus fiskegrateng på 15 min fremfor 45 min i ovn. Rundstykker ,kjøtt, kylling, laks, innbakte pølser og pizzaboller, pommes, ostesmørbrød, biff, pai, omelett, spørsmålet bør heller være: hva bruker man den ikke til? Suppe og pannekaker 🤣 ellers det meste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3. juni 2022 #7 Del Skrevet 3. juni 2022 1. har noen tips til bakebolle/form som passer i cosori som IKKE er cosoris fulle sett? 2. Bruker den til grønnnsaker, belgfrukter (linse/kikertboller blir mye bedre i denne!), kylling/kjøtt/fisk. Mannen bruker den til fries. Gidder ikke bake i den da den støyer endel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #8 Del Skrevet 3. juni 2022 Bruker den mest som hyllefyll Anonymkode: bc7fe...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. juni 2022 #9 Del Skrevet 4. juni 2022 Jeg bruker min litt i rykk og napp, men: *Kyllingvinger, både rå og ferdigstekte *Potetbåter *Ciabatta (sånne i vakum fra butikken) *Rundstykker fra deig som jeg har liggende i kjøleskapet Bruker den egentlig til det meste som kan stekes på varmluft og som er lite nok til å gå i airfryeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. juni 2022 #10 Del Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har så lyst på airfryer, men så usikker på om den kommer til å bli brukt, eller om den bare blir å fylle skapene 🤪 Hva bruker du din til? Anonymkode: 29cf1...5b5 Ingenting, jeg gav den bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #11 Del Skrevet 4. juni 2022 Gjengangeren er: kylling, halvstekt rundstykker til frokost og divers potete retter. Anonymkode: 8559e...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #12 Del Skrevet 4. juni 2022 Potetbåter, pimientos de padrón, sprøstekte kikerter... den er i bruk flere ganger i uka. Anonymkode: 1e689...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 4. juni 2022 #13 Del Skrevet 4. juni 2022 Halvstekte rundstykker Fries Kylling Vårruller Løkringer Ostesmørbrød/toast Og masse annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7. juni 2022 #14 Del Skrevet 7. juni 2022 Panert fisk, jalapeno poppers( 🤤), pommes frites, for å nevne noe. Vi bruker vår Airfryer jevnt og trutt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #15 Del Skrevet 7. juni 2022 Bruker den til det meste som får plass, ting som skal varmes blir mye bedre i airfryer, får en fin skorpe i motsetning til micro hvor alt blir slapt. Anonymkode: fefb7...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 7. juni 2022 #16 Del Skrevet 7. juni 2022 Chips og kjøtt. Nesten alt mulig kan stekes i en airfryer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 7. juni 2022 #17 Del Skrevet 7. juni 2022 Grønnsaker som brokkoli, paprika, minimais, løk, sopp, gjerne med litt krydder på. Noen ganger litt olje, for å få krydderet til å sitte bedre. Brokkoli er best fra airfryer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #18 Del Skrevet 7. juni 2022 Kaker (20 cm springform), muffins, rundstykker, kjøtt, pølser, ostesmørbrød, popkorn, alt av poteter, pizzarester og oppvarming av burgerbrød/pølsebrød /tacolefser osv. Anonymkode: d5e90...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #19 Del Skrevet 7. juni 2022 Kylling, potetbåter, div grønnsaker (særlig frosne), bacondadler, fylte tortillas, bacon, alt av frossenfisk/kjøtt, fersk fisk. Egentlig alt, er helt genialt! Anonymkode: 7c57e...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #20 Del Skrevet 8. juni 2022 Steke poteter, pommes frittes, pommes noisettes osv. Sprøsteke marinerte tofuterninger. Riste krydra kikerter. Tørke eplebiter. Varme vårruller, vegetarboller eller andre ting fra fryseren. Tine en frossen kanelbolle. Steke u-/halvstekte croissanter fra frysedisken. Crispe opp en gammel focaccia eller en vaffel fra i går. Jeg har veldig lite kjøkken og airfryeren tar en tredjedel av benkeplassen min, men det er den verdt. Anonymkode: 7f63e...bf2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå