Gå til innhold

Kjøpe sølvbeslte til bunad på Edens Eple?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er denne butikken seriøs?😅 

Anonymkode: 0bd62...de0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Halvseriøs vil jeg si! Tok evigheter å få varen, jeg syntes kvaliteten var dårlig og ville returnere. Det var heller ikke så lett, de hadde ingen rutiner på det og jeg måtte etterspørre pengene flere ganger. 

Anonymkode: 97202...a59

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Halvseriøs vil jeg si! Tok evigheter å få varen, jeg syntes kvaliteten var dårlig og ville returnere. Det var heller ikke så lett, de hadde ingen rutiner på det og jeg måtte etterspørre pengene flere ganger. 

Kjøpte du belte?  Eller hva var det som var dårlig ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjøpte du belte?  Eller hva var det som var dårlig ?

Kjøpte en bunadsveskelås. Synes det var litt dårlig finish på den, ikke like fin/bra håndverk som fra de mer kjente gullsmedene. 

• 4 måneder senere...
Skrevet

Har kjøpt to bunadsbelter til barna mine og det tok litt tid å få beltene. Når vi mottok beltene våre var både jeg og barna mine kjempefornøyde. Beltene fulgte med utmerket oppbevaringsbokser og beltene var kjempefine.

Anonymkode: fe9e8...946

• 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har handlet bunad her? Høres nesten for godt ut prismessig, og så kan man gå sammen som venner og bestille 2 bunader, eller 3 bunader, til enda billigere pakkepriser.. Har ikke lyst på noe som er laget i utlandet så bunaden ikke blir like fin.. er redd for å bruke såpass mye penger på noe jeg ikke blir fornøyd med, og evnt ikke får returnert.. 

Anonymkode: 0a52b...969

• 4 måneder senere...
Skrevet

verste jeg har vært borti

Bestilte bunad hos dem i oktober, 2022. Etter at jeg hadde vært og tatt mål hos skredderen demmes fikk jeg beskjed om at det var 4 måneders ventetid. Fire måneder (februar) senere ringte vi dem og da fikk vi beskjed om at det var forsinket men at den skulle være ferdig i april. I april ringte vi igjen, og da skulle den være ferdig før 17.mai. Ringte dem igjen uka før 17.mai og da var den heller ikke ferdig. Etter 17.mai fikk vi ikke noe videre informasjon om bunaden, og de tok heller ikke telefonen når vi ringte dem. I juli snakket jeg med dem og da fikk jeg beskjed fra dagliglederen at han skulle ringe meg opp igjen angående prøvetime til bunaden. Dette skjedde heller aldri. Til slutt bestemte vi oss for å sende dem mail for å avbestille bunaden ettersom det hadde vært dårlig kundeservice og løgn på løgn. Edens eple valgte å ikke svare mailen vi sendte inn. Fikk endelig tak i dem på telefonen og sa jeg ville avbestille bunaden min, fikk da beskjed om at den var ferdig når vi sa at vi går til forbrukerrådet om vi ikke får tilbake pengene våres. Da mener daglig leder at bunaden er ferdig (etter nesten et år med venting). Noe han ikke hadde nevnt noe om tidligere, men på det tidspunktet hadde vi ikke veldig lyst å levere inn det dyre bunadsølvet våres for påsying (daglig leder mente at jeg bare kunne kjøpe bunaden hos dem og sy sølvet på et annet sted). Derfor ville vi fortsatt avbestille bunaden, og når jeg skulle det ble jeg kalt frekk av daglig lederen og han ble oppriktig ekkel på telefonen. Ikke innafor i det hele tatt. Fikk tilbake pengene mine til slutt, men edens eple ødelegger bunadsgleden! Dårlig kundeservice, dårlig oppfølgning og uhøflig daglig leder.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...