AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Del Skrevet 3. juni 2022 Tidlig eller vanlig? Hva er best? Anonymkode: 7b1b0...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Del Skrevet 5. juni 2022 Vanlig!!! Det er så mange som blir lurt med tidligtest. I 99% av alle testtilfeller vil man få en strek på vanlig samtidig som tidlig. Siden tidligtest ikke er sensitiv er det lettere for å få skyggestrek, det har jeg selv opplevd hele tre ganger, skyggestreken var mer positiv enn da jeg faktisk var gravid. Og dette erfarte jeg av meg selv, da jeg ikke stolte på alle her på KG som sa det samme. På vanlig får du ikke strek med mindre du er gravid. Så anbefaler sterkt sterkt vanlig Anonymkode: c878f...b31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvermammaen Skrevet 5. juni 2022 #3 Del Skrevet 5. juni 2022 Vanlig, helt klart! Enig med den over her 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. juni 2022 #4 Del Skrevet 5. juni 2022 Vanlig! Vi er mange som har blitt 'lurt' av tidligtestene. De koster mer, og viser ikke tidligere svar enn de vanlige... 🙄 Sist graviditet slo den tidligere faktisk ut litt senere enn den vanlige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå