AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Del Skrevet 3. juni 2022 De siste 3-4 årene har jeg reist mye ifb med jobb + brukt konsekvent kredittkortet til sas eurobonus for å samle poeng. Jeg har nå oppnådd såkallt diamantnivå. (93 000 poeng). Men det står fortsatt på siden at jeg er gullmedlem - er det noe jeg selv må melde fra om? (at jeg nå er diamantmedlem). Og hvilke fordeler er det lurt å vite om/bruke? Er dessverre sjelden ute på reiser lenger pga jobbytte.. Og vil ca 93000 poeng holde til fly + hotell for en familie på 5 2 uker i Italia eller Spania neste sommerferie? Hva bør jeg ellers være obs på/ bruke av fordeler? Står noe om å gi bort et gullmedlemskap - men hva vil det si? Håper noen kan være snille å lære meg litt om dette systemet som jeg føler andre kjenner godt til og til stadighet utnytter/reiser masse på fordelene alene osv) Anonymkode: 9a9d8...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Del Skrevet 3. juni 2022 Hvordan har du klart å få diamantkort uten å få med deg fordelene? Gratis inngang på loungen hvor det er mat og drikke, gratis drikke på flyet, gratis setereservasjon og bagasje. Fast track i sikkerhetskontrollen og businessinnsjekking, du kan gå først inn i flyet. Pluss mye mer. Du får Google sas diamant og lese deg litt opp Anonymkode: 76a85...1e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Del Skrevet 3. juni 2022 Opptjeningen er per år, så du må ha tjent 90 000 i løpet av 12 måneder. Så du er ikke diamantmedlem. Anonymkode: c56bd...7c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Del Skrevet 3. juni 2022 Poengene du tjener på kortbruk er ekstrapoeng, ikke grunnpoeng. De gir deg ikke høyere status, men du kan veksle dem inn i reiser. Det er bare poeng fra flygninger med SAS eller Widerøe som gir økt status Anonymkode: 444c9...06d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan har du klart å få diamantkort uten å få med deg fordelene? Gratis inngang på loungen hvor det er mat og drikke, gratis drikke på flyet, gratis setereservasjon og bagasje. Fast track i sikkerhetskontrollen og businessinnsjekking, du kan gå først inn i flyet. Pluss mye mer. Du får Google sas diamant og lese deg litt opp Anonymkode: 76a85...1e4 Takk for svar. Ifht fordeler som sølv- og etterhvert gullmedlem på flyplassen/flyturen var jeg klar over og brukte for alt det var verdt. men utover det du nevner på selve reisen, så har jeg ikke helt skjønt hva annet man oppnå av muligheter. Bare hører folk på jobb/bekjente som styrer fælt med disse medlemskapene, reiser hit og dit og tenker de har fått med seg noe jeg ikke har skjønt. Har sett hva de skriver på siden sin, men ville bare høre om noen her kunne være behjelpelig med info. (mulig jeg er veldig dum...) Og var heller ikke klar over at det var forskjell på type poeng og at man måtte tjene inn innen 1 år osv.. Så takk til dere som svarte (tar gjerne mer info/ tips hvis noen har/orker å skrive) Anonymkode: 9a9d8...9fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå