Gå til innhold

16åring sex med 21åring ??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syntes dere om at jeg, en jente på 16 har sex med en på 21? Er det uvanlig at menn på over 20 vil ha sex med jenter på 16 eller er det rart?

Anonymkode: 751f1...63c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lovlig? Ja

Innafor? Absolutt ikke

En 21-åring har ingenting med en 16-åring å gjøre

• Liker 3
Skrevet

Det er et eksempel på noe som kan være kritikkverdig, men som ikke er ulovlig.

Det bør heller ikke bli ulovlig. Som hovedregel bør ikke staten blande seg inn i sexlivet til folk.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå som jeg er over 30, tenker jeg at det er spesielt og hadde ikke vært fornøyd om datteren min hadde gjort det samme.  Jeg og samboeren møttes og hadde sex når jeg var 16 og han 21🙈(er fremdeles sammen).  Når jeg tenker tilbake var samboeren rimelig umoden🙊 

Anonymkode: 65611...bd5

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva syntes dere om at jeg, en jente på 16 har sex med en på 21? Er det uvanlig at menn på over 20 vil ha sex med jenter på 16 eller er det rart?

Anonymkode: 751f1...63c

Viktig at det er 100% frivillig fra begge og da syns jeg det er greit. Ei på 16 er kanskje moden nok. Det er nok ikke noe unormalt. Jeg kjenner til mye større forskjell men det er ikke meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe stort problem, så lenge han er ålreit mot deg og du er sikker på at det er noe du har lyst til.

Anonymkode: 1d63c...dc5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på! ❤️

Anonymkode: 7774d...6e0

AnonymBruker
Skrevet

Lovlig Ja, bør det bli ulovlig, Nei.

Bør det unngås, JA, definitivt. En mann på 21 år bør så snart han får vite at jenta er 16 år avslutte relasjonen. 

1. jenta er ikke voksen nok til takle det mentale presset fra en mann på den alderen. De fleste voldtekter skjer nettopp i dette alderspennet. 

2. jenta skal om noen år på russetreff m.m. En eldre mann vil utøve mentalt press på at hun ikke skal få gjøre som alle andre på sin alder

3. mange unødvendige graviditeter skjer også, det er Ikke til barnets beste. Oftest blir det samlivsbrudd, jenta blir alenemmor, barnet får lite omgang med sin far, det er dårlig økonomi så barnet vil lide under det. 

Jeg bruker konsekvent jente og mann av en grunn. 

Anonymkode: 9fb4c...6f1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...