AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter på næringsinnholdet, men så det var ganske mange kcal i en bar. Anonymkode: 60c5c...034
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Her er en ingrediensliste: Peanøtter, overtrekk med mørk sjokolade (socker/sukker, kakaomasse, kakaosmør, emulgator (soyalecitin), naturlige aroma), glukosesirup, honning, mandler, proteinkrisp (soyaproteinisolat, tapiokastivelse, havsalt), peanøttsmør, kakaomasse, sikkorirotfiber, emulgator (soyalecitin), melkepulver av skummetmelk. (Kan inneholde: andre nøtter). Andre Ingrediens er glukosesirup, som er sykt usunt, vil gi betennelse i kroppen og fucke blodsukkeret ditt, i tillegg inneholder den sukker og honning. Soyaprotein er ultraprossesert dritt som kjører hormonbalansen i dass. Baren er generelt ultraprossesert, og på ingen måte sunn selv om de reklamerer for "ingredienser du kan uttale". Kcal-innhold har ingenting med sunnhet å gjøre. Du bør heller spise en frukt og en håndfull nøtter, eller et kokt egg. Anonymkode: 08085...889 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter på næringsinnholdet, men så det var ganske mange kcal i en bar. Anonymkode: 60c5c...034 Energibarer er jo bare tull. Like dumt som proteinshakes. Anonymkode: 2628e...cb3 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Takk for svar. 🤗 Er egentlig bare på utkikk etter noe jeg kan spise på farten når jeg er på jobb. Men vet ikke hva jeg skal se etter som er sunt og smaker ok 😂 Anonymkode: 60c5c...034
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 3.6.2022 den 16.44): Takk for svar. 🤗 Er egentlig bare på utkikk etter noe jeg kan spise på farten når jeg er på jobb. Men vet ikke hva jeg skal se etter som er sunt og smaker ok 😂 Anonymkode: 60c5c...034 Nøtter og frukt? velg noe som er mest likt råvarer, ikke har lange ingredienslister. vil anbefale å sjekke ut Marit Kolby på Instagram, det er ikke sunt for kroppen å spise mellom måltidene. Bedre med større måltider. Anonymkode: 6aaad...b43 1
Mamajune11 Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 3.6.2022 den 16.44): Takk for svar. 🤗 Er egentlig bare på utkikk etter noe jeg kan spise på farten når jeg er på jobb. Men vet ikke hva jeg skal se etter som er sunt og smaker ok 😂 Anonymkode: 60c5c...034 BANAN
Mamajune11 Skrevet 6. juni 2022 #7 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nøtter og frukt? velg noe som er mest likt råvarer, ikke har lange ingredienslister. vil anbefale å sjekke ut Marit Kolby på Instagram, det er ikke sunt for kroppen å spise mellom måltidene. Bedre med større måltider. Anonymkode: 6aaad...b43 For noen er det kanskje det. Ikke for alle.
Gjest Hippokrates Skrevet 6. juni 2022 #8 Skrevet 6. juni 2022 De er ikke sunne. De er fulle av nøtter (som er kaloririkt), samt inneholder en del sukker. Jeg vil kalle det godtesnop.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #9 Skrevet 6. juni 2022 Mamajune11 skrev (14 minutter siden): For noen er det kanskje det. Ikke for alle. Skader ikke å lese seg opp på det og teste ut. Fungerer det ikke kan man kutte det ut. rådet mitt var uansett å spise noe med mest mulig rene råvarer som nøtter og frukt. Det er bedre enn ultraprosesserte energibarer. Anonymkode: 6aaad...b43 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #10 Skrevet 6. juni 2022 Cylon skrev (41 minutter siden): De er ikke sunne. De er fulle av nøtter (som er kaloririkt), samt inneholder en del sukker. Jeg vil kalle det godtesnop. Kaloririk mat sier ingenting om matvaren er sunn eller ei. Nøttre er kaloririkt og sunt, det samme med avocado og olivenolje. Anonymkode: 6499c...51e 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #11 Skrevet 6. juni 2022 Cylon skrev (44 minutter siden): De er ikke sunne. De er fulle av nøtter (som er kaloririkt), samt inneholder en del sukker. Jeg vil kalle det godtesnop. Nøtter jo det sunneste i de barene. Resten er bare skvip. Ts, druer, banan, eple osv. Det er slikt du bør gå etter. Ikke en av disse barene. De er like sunne som en melkesjokolade. Anonymkode: 5d335...3f5 3
Mamajune11 Skrevet 7. juni 2022 #12 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 6.6.2022 den 22.37): Skader ikke å lese seg opp på det og teste ut. Fungerer det ikke kan man kutte det ut. rådet mitt var uansett å spise noe med mest mulig rene råvarer som nøtter og frukt. Det er bedre enn ultraprosesserte energibarer. Anonymkode: 6aaad...b43 Jeg fungere ikke overhodet på få store måltid. For meg fungerer mange små måltid. Alle er forskjellige og det er ingen fasit. Men helt enig i det er bedre med ekte råvarer som frukt og grønt enn mellombar. Utrolig dumt de blir markedsførst som sunne, for mannen i gata er det vansklig å skille dritten fra det gode.
Mamajune11 Skrevet 7. juni 2022 #13 Skrevet 7. juni 2022 Cylon skrev (På 6.6.2022 den 22.25): De er ikke sunne. De er fulle av nøtter (som er kaloririkt), samt inneholder en del sukker. Jeg vil kalle det godtesnop. Jepp. Det er nettopp det det er, snop. Forkledd og markedsførst som sunne mellom måltid. 2
Camillapb Skrevet 21. juni 2022 #14 Skrevet 21. juni 2022 Gjest Hippokrates skrev (På 6.6.2022 den 22.25): De er ikke sunne. De er fulle av nøtter (som er kaloririkt), samt inneholder en del sukker. Jeg vil kalle det godtesnop. Nøtter er kjempesunt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå