Gå til innhold

Flere her som innerst inne er skuffet over eget bryllup?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller at bryllupet ikke ble som dere hadde tenkt, i negativ forstand? 

Bare føler jeg ikke var midtpunktet sammen med mannen på dagen vår. Følte meg overkjørt av svigermor og døtrene hennes som flere ganger løpet av dagen "tok fra meg" mannen dvs dro han vekk fra meg for å prate med han, vise han noe sånn at jeg ble stående der å se dum ut.

Bryllupsfesten sirklet nesten alle seg rundt Svigermor. Mye latter og sang i deres hjørne,  jeg og mannen ble sittende mye alene. Følte heller ingen egentlig hørte på talen min da jeg ble overdøvet. 

Føler meg jo utakknemlig av å skrive dette. Men må få lov å være litt lei meg. Føltes ikke ut som min dag. 

Anonymkode: ab70d...84c

• Hjerte 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mor og søstre til min samboer er av helt samme kaliber som det du beskriver. Jeg vil veldig gjerne gifte meg, men samtidig redd for å sitte tilbake med samme følelsen som deg pga dem…

Anonymkode: aac8a...0e4

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss ville folk heller sitte ute for å røyke og drikke enn å sitte med bordet mens vi spiste. Både jeg og mannen droppet å holde tale pga det. Litt over 30 gjester, alle voksne og flesteparten hans familie. Kun moren hans satt ved bordet til alle var ferdige med å spise. Bryr meg ikke så mye om å være midtpunkt men i bryllup sitter man ved bordet til alle har spist.

Anonymkode: afad6...ef7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hos oss ville folk heller sitte ute for å røyke og drikke enn å sitte med bordet mens vi spiste. Både jeg og mannen droppet å holde tale pga det. Litt over 30 gjester, alle voksne og flesteparten hans familie. Kun moren hans satt ved bordet til alle var ferdige med å spise. Bryr meg ikke så mye om å være midtpunkt men i bryllup sitter man ved bordet til alle har spist.

Anonymkode: afad6...ef7

Men dere er voksne og det var familie. Hvorfor sa dere ikke bare i fra at alle måtte komme inn igjen? Normalt toast masters oppgave

Anonymkode: 057e2...dfe

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...