Blåttvann Skrevet 6. juni 2022 #201 Del Skrevet 6. juni 2022 PetterKanin skrev (19 timer siden): Nei. Vennligst forhold deg til det jeg skriveri stedet for de idiotiske stråmennene. Neh, oppfordrer heller til å ikke skrive ting du ikke mener... Du svarer alle mine innlegg med "det var ikke det jeg sa!" men skriver ikke hva du egentlig mente. Flere har tolket det du skriver feil, så kanskje du burde si hva du egentlig mener snart, så slipper vi å gå i evig ring. Hva var det du mente med "Det vet vi ikke noe som helst om" på mitt innlegg hvor jeg sa at jeg tror på TS når hun skriver at hun tar det meste av hus og hjem, altså det tredje skriftet? Jeg er oppriktig nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 6. juni 2022 #202 Del Skrevet 6. juni 2022 Blåttvann skrev (3 timer siden): Neh, oppfordrer heller til å ikke skrive ting du ikke mener... Du svarer alle mine innlegg med "det var ikke det jeg sa!" men skriver ikke hva du egentlig mente. Flere har tolket det du skriver feil, så kanskje du burde si hva du egentlig mener snart, så slipper vi å gå i evig ring. Hva var det du mente med "Det vet vi ikke noe som helst om" på mitt innlegg hvor jeg sa at jeg tror på TS når hun skriver at hun tar det meste av hus og hjem, altså det tredje skriftet? Jeg er oppriktig nysgjerrig. Hvis du slutter å tolke, såer detveldig rett frem å lese det jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unn9 Skrevet 6. juni 2022 #203 Del Skrevet 6. juni 2022 Vimsepims skrev (På 3.6.2022 den 16.15): Om en av forutsetningene for gjennomføring er at han støvsuger og vasker huset, vasker badet, tar klesvasken, storhandling og har middagen klar på fredagen så har han jo fristilt masse tid til dere som familie. Dersom tanken er at barna skal i bhg også på fredagene da. Det hørtes da voldsomt ut. Det er en dag i uka og han vil være sammen med barna sine. Han kan selvfølgelig vaske litt, og sette på klesvask og lage middag den dagen, men det er jo litt jobb å finne på ting å gjøre med barna også. Kan ikke sitte inne hele dagen da. Må ut å aktivisere barna de kan ikke være inne hele dagen. Jeg syns det høres veldig positivt ut jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nisselue Skrevet 6. juni 2022 #204 Del Skrevet 6. juni 2022 2 minutter siden, Unn9 said: Det hørtes da voldsomt ut. Det er en dag i uka og han vil være sammen med barna sine. Han kan selvfølgelig vaske litt, og sette på klesvask og lage middag den dagen, men det er jo litt jobb å finne på ting å gjøre med barna også. Kan ikke sitte inne hele dagen da. Må ut å aktivisere barna de kan ikke være inne hele dagen. Jeg syns det høres veldig positivt ut jeg. Ja, barna har vært fryktelig fraværende i tråden. Som om det kanskje ikke er det som er bekymringen. Ordet "jeg" har nok dukket opp mere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #205 Del Skrevet 6. juni 2022 Melodiana skrev (På 3.6.2022 den 16.51): Enig med deg om at han bør jobbe 100%. Snart får dere to barn og han bør ta ansvar for at utgifter skal øke. En dag fri for å vaske huset? En fredag fri skal koste deres familie 6350 kr. Dyr husvask, spør du meg. Hvordan fikk du til det regnestykket? Fem tusen blir vel riktig og i tillegg mindre skatt. Anonymkode: 867da...36b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå