Heiheigra Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 (endret) Hei. jeg er 10 dpo i dag. Har testet et par ganger (inkludert i dag) og alle testene har vært negative. Jeg har egentlig tenkt at håpet har vært ute denne perioden også. I dag på papiret var det litt rosa/fersken slim/ blødning(vil egentlig ikke kalle det en direkte blødning). Har lest om dette med festeblødning, kan det være dette eller har jeg bare fått en tidlig menstruasjon i og med at graviditetstesten var negativ. Forstår at det er vanskelig å svare helt sikkert, men blir så frustrert og lei meg (som sikkert mange andre) over at det ikke klaffer etter mange prøveperioder. vil legge til at jeg har vært utrolig trøtt, hodepine og hatt murringer i magen, den siste tiden. Men dette får jeg også ved menstruasjon. vil gjerne høre om andre sine erfaringer eller bli henvist til en tråd hvor dette blir snakket om og hvor jeg kan stille spørsmålet. Endret 3. juni 2022 av Heiheigra
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Det kan være festeblødning, en rift i skjeden eller spotting. Ingen vet og du vil heller ikke finne ut av det. Anbefaler deg å vente med å teste til du er 14 DPO. Anonymkode: d1eb0...f38 1
Heiheigra Skrevet 3. juni 2022 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kan være festeblødning, en rift i skjeden eller spotting. Ingen vet og du vil heller ikke finne ut av det. Anbefaler deg å vente med å teste til du er 14 DPO. Anonymkode: d1eb0...f38 Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Har opplevd det samme to ganger, og begge gangene var det kjemisk. Uansett, det kan være festeblødning også, men det er ikke godt å vite enda sålenge testene er negative. Test igjen om et par dager kanskje? Anonymkode: 24c6f...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå