AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Burde KG sensurere alt som er negativt mot pride month? Det er jo så mye hat å det har motvirkende effekt for pride, kanskje på tide at moderatorene går hardere til verks sånn at ikke alle disse anti lgbtq+ brukerne får et talerør.. KG er like mye et forum for lesbiske og transkvinner som det er for heterofile kvinner, jeg syntes vi burde moderere forumet mer sånn at det blir et trygt sted for alle. 🌈 Anonymkode: 1fd11...ee9 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Jeg har aldri skrevet et ord negativt om prideog akter heller ikke gjøre det. Det du derimot ts må innrette deg etter er at påbud om munnkurv i alle former er negativt. Vi lever i en del av verden verden hvor alle har like stor rett til å ha en mening. Liker du ikke det så må du flytte til Cuba, Kina, Russland, Syria m. flr. Problemet med dusse landene er at homofili er ulovlig og du fengsles hvis du du utøver din legning. God tur på reisen. Anonymkode: 2473b...9b0 7 1 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Ja, sensur er det tryggeste for alle - iallfall sålenge du er enig med den som sensurerer. Anonymkode: 89560...e2b 8 2 1
Mooza Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Du må være generasjon Z eller noe TS. Sensurtroll. Flytt til Russland eller Kina ....djises. 6 1
Pinkee Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Nei, så lenge innleggene er skrevet på en skikkelig måte, bør også de som er imot pride få lov å uttrykke seg. 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 Det er da ikke hat å si at man er lei/ ikke støtter pride month. Like lite som det er hat å si at man ikke ønsker seg barn- eller er det kanskje hat mot barn?? Anonymkode: 5d5e2...457 6 2
Ullvott Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 Lær deg forskjell på meningsmotsetninger og hatefullt innhold, så kan vi diskutere. 10 1
ops2 Skrevet 3. juni 2022 #8 Skrevet 3. juni 2022 Å lage et tillegg til lovene om "hatprat" er det verste som har skjedd for ytringsfriheten. Hvis alle skal bestemme selv hva de føler er hat, så har vi ikke lenger et samfunn med lover, men et samfunn basert på følelsene til små skrikende minoriteter som er diktatorer. Kan man ikke se forskjell på hvordan det var før, hvor trusler om vold og skade var enkelt å se og straffe, som "Jeg vet hvor du bor" "Alle xx skulle vært skutt" "Pass deg så ikke noen kommer på døra di mens du sover". Det var enkelt å se at det er straffbart. Nå skal uttalelser som: "Det er for mye at Pride skal ha en hel måned" "Pridetoget er bare utagering" "Pride eies av FRI, som har en politisk agenda jeg ikke kan støtte", skal noen prøve å få til å være hatprat og gjøres ulovlig. 9 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #9 Skrevet 3. juni 2022 Bare vent, det kommer til å skje her også at de som ikke hyller Pride blir kansellert og sensurert. Sånn har det blitt over alt, bare se på innvandring og religionsdebattene. Har man et annet synspunkt enn de som er for LGHDTV+ eller de som er for at Islam skal få større påvirkning på samfunnet vårt er er man en person non grata. Anonymkode: e1501...e6e 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #10 Skrevet 3. juni 2022 Nei, det er ytringsfrihet og si det man mener og tenker. Om jeg har en negativ holdning til pride er det ikke diskriminering, inntil jeg sier diskriminerende ting. Burde KG sensurere alle som er frekke mot religioner? Nei. På lik linje med pride. De fortjener ikke noe mer støtte liksom Anonymkode: ea328...a1e 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #11 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare vent, det kommer til å skje her også at de som ikke hyller Pride blir kansellert og sensurert. Sånn har det blitt over alt, bare se på innvandring og religionsdebattene. Har man et annet synspunkt enn de som er for LGHDTV+ eller de som er for at Islam skal få større påvirkning på samfunnet vårt er er man en person non grata. Anonymkode: e1501...e6e Dessverre riktig, kun glad-saker når fram til media. Kniver og narkotika nevnes ikke med et ord. Kun nye norskkunnskaper og bygdas omfavnelse er medias virkelighet. Ikke rart mangfold framstår som bra. Anonymkode: 5e225...306 2
LeneXCII Skrevet 3. juni 2022 #12 Skrevet 3. juni 2022 Og så er det viktig å huske at det p mene at Pride får for stor plass er ikke det samme som å være i mot Pride 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #13 Skrevet 3. juni 2022 Den lille ytringsfriheten vi har igjen må vi få lov til å ha. Finnes da grenser. Politisk korrekthet et blitt en uting. Anonymkode: 81509...830 5 3
LeneXCII Skrevet 3. juni 2022 #14 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den lille ytringsfriheten vi har igjen må vi få lov til å ha. Finnes da grenser. Politisk korrekthet et blitt en uting. Anonymkode: 81509...830 Nettopp! 👍 2 1
Flintis Skrevet 3. juni 2022 #15 Skrevet 3. juni 2022 Nei. En må tåle å bli motsagt. På den måten kan en argumentere for sitt syn etter de reglene som er i forumet. 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #16 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Burde KG sensurere alt som er negativt mot pride month? Det er jo så mye hat å det har motvirkende effekt for pride, kanskje på tide at moderatorene går hardere til verks sånn at ikke alle disse anti lgbtq+ brukerne får et talerør.. KG er like mye et forum for lesbiske og transkvinner som det er for heterofile kvinner, jeg syntes vi burde moderere forumet mer sånn at det blir et trygt sted for alle. 🌈 Anonymkode: 1fd11...ee9 Nei fordi det er ensidig meningshetsstyring og det er ikke greit. Det er lov å være uenig. Det er lov å være negativ ovenfor pride month. Det er ytringsfrihet, men så klart. Det er regler rundt hets, hatefulle ytringer, krenkelse og diskriminerende uttalelser som går på bekostning av andre her på forumet. Som det skal være. Det er fult lovlig å ha en mening og en mening betyr ikke at bare én side av spekteret er tillat. Det å frede lqbtq+ for all negativ ytring blir helt feil. Det er ikke ulovlig å være rasist. Du kan være verdens største rasist og du kan tenke, føle og mene hva faen du vil om din kollega fra Somalia. Men det å hetse, krenke, diskriminere og å mobbe kollegaen din på grunn av hva du tenker, føler og mener er ikke lov og vil aldri være lov og bør aldri bli lov. Det er mulig for oppegående voksne mennesker å behandle de rundt seg med likeverd og respekt, uavhengig av hva du selv tenker, føler og mener. Anonymkode: a20e6...735 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #17 Skrevet 3. juni 2022 Jeg har allerede fått en kommentar slettet av en moderator på Kvinneguiden. Det var ikke engang mot pride, men til forsvar og for å fremme forståelse. Men jeg tror det gikk over hodet på moderator og at de hang seg opp i en setning og ikke leste gjennom, for det ble slettet og markert som krenkende, støtende eller noe i den duren Anonymkode: 3849b...f1e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #18 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har allerede fått en kommentar slettet av en moderator på Kvinneguiden. Det var ikke engang mot pride, men til forsvar og for å fremme forståelse. Men jeg tror det gikk over hodet på moderator og at de hang seg opp i en setning og ikke leste gjennom, for det ble slettet og markert som krenkende, støtende eller noe i den duren Anonymkode: 3849b...f1e Samme her! Anonymkode: c2ac0...66d 1
RachelLevine Skrevet 3. juni 2022 #19 Skrevet 3. juni 2022 Nei, det er bedre at fundamentalistene får rope ut høyt og avsløre seg selv som idioter 🙂
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #20 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, sensur er det tryggeste for alle - iallfall sålenge du er enig med den som sensurerer. Anonymkode: 89560...e2b Tryggest? Mener du det er farlig/skadelig? Anonymkode: c2ac0...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå