AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Altså, jeg har stått i det, taklet så mye av de der, fordi jeg elsker typen min. Heldigvis er det han bor med, og ikke dem. Typen min hadde pratet med sin mor lenge på tlf, og han hadde fortalt henne hvor bra vi har det mellom oss, og at vi har det enda bedre nå som vi er forlovet og bor sammen. På det tidspunktet hadde moren hans reagert og sagt «ja, hva med meg da? Tok ikke jeg vare på deg» og ledd sånn med små latter, også hadde hun sagt «ja mødre kan bli sjalue når en annen dame fanger sønnen». Flere ganger har hun også kommentert min kropp, og sagt at jeg er for tynn, og bedt meg spise mer, og det er ikke på en bekymret måte. For jeg er på ingen måte syk, eller er plaget av spiseforstyrrelse. Det er bare det at jeg spiller masse fotball, og er aktiv, og har god forbrenning. Spiser til og med alt jeg vil, og har ikke noe speil diett, så det å be meg spise mer fordi jeg er tynn, er rart. Har aldri takket nei til mat hos dem. Kan ikke sånne svigermødre bare være glade for at guttene deres finner noen ordentlige gode damer som tar vare på dem? Herregud. Ble skikkelig oppgitt av at hun nevnte det med at mødre kan bli sjalu over at en annen kan ta sønnen. Hadde aldri sagt noe sånt om jeg hadde en sønn Anonymkode: 8af2e...749 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Er du cirka fjorten år gammel? Anonymkode: c4fab...91c 4 2
Blåjojo Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Prøv å se det fra hennes ståsted. Hun har nok ikke noe imot deg som person. Men som mor til to nå voksne gutter som begge har samboere skjønner jeg hva hun mener. Jeg har vært litt på vakt ovenfor samboere pga at jeg vil mine gutter skal ha det bra. På den annen side vil jeg aldri si noe sånt til mine barn.. Jeg klarer jo å se at de har det bra og er lykkelige😊
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er du cirka fjorten år gammel? Anonymkode: c4fab...91c Er du? Tålerer du sånn oppførsel? Anonymkode: 8af2e...749 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Blåjojo skrev (2 minutter siden): Prøv å se det fra hennes ståsted. Hun har nok ikke noe imot deg som person. Men som mor til to nå voksne gutter som begge har samboere skjønner jeg hva hun mener. Jeg har vært litt på vakt ovenfor samboere pga at jeg vil mine gutter skal ha det bra. På den annen side vil jeg aldri si noe sånt til mine barn.. Jeg klarer jo å se at de har det bra og er lykkelige😊 Ja, å være på vakt er en ting, men å være frekk og nedlatende mot kroppen min når jeg er der, er noe annet Anonymkode: 8af2e...749 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 Noen mødre trenger hjelp! Anonymkode: 8af2e...749 1
snillOnkel Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Altså, jeg har stått i det, taklet så mye av de der, fordi jeg elsker typen min. Heldigvis er det han bor med, og ikke dem. Typen min hadde pratet med sin mor lenge på tlf, og han hadde fortalt henne hvor bra vi har det mellom oss, og at vi har det enda bedre nå som vi er forlovet og bor sammen. På det tidspunktet hadde moren hans reagert og sagt «ja, hva med meg da? Tok ikke jeg vare på deg» og ledd sånn med små latter, også hadde hun sagt «ja mødre kan bli sjalue når en annen dame fanger sønnen». Flere ganger har hun også kommentert min kropp, og sagt at jeg er for tynn, og bedt meg spise mer, og det er ikke på en bekymret måte. For jeg er på ingen måte syk, eller er plaget av spiseforstyrrelse. Det er bare det at jeg spiller masse fotball, og er aktiv, og har god forbrenning. Spiser til og med alt jeg vil, og har ikke noe speil diett, så det å be meg spise mer fordi jeg er tynn, er rart. Har aldri takket nei til mat hos dem. Kan ikke sånne svigermødre bare være glade for at guttene deres finner noen ordentlige gode damer som tar vare på dem? Herregud. Ble skikkelig oppgitt av at hun nevnte det med at mødre kan bli sjalu over at en annen kan ta sønnen. Hadde aldri sagt noe sånt om jeg hadde en sønn Anonymkode: 8af2e...749 What? Det er jo helt normal oppførsel? Hun tullet litt med at hun ble sjalu? Mange synes dessuten det er innafor å tulle med tynne jenter, det er et slags "skjult kompliment". 1
mingus Skrevet 3. juni 2022 #8 Skrevet 3. juni 2022 Jeg visste det kom til å bli massiv støtte til svigermor allerede før jeg trykket meg inn i tråden 🤣 Nei dette er ikke normalt, TS. Og være på vakt for sin voksne sønn, som man regner med er oppdratt til å ta kloke valg angående dame.. nei sånn skal ikke jeg være den dagen han finner seg ei. Jeg kan være der for han når kjærlighetssorgen kommer, eller si forsiktig ifra på tomannshånd hvis jeg reagerer på noe jeg føler er verdt å si fra om, men å overvåke sånn kommer bare til å gjøre den stakkars jenta utilpass. Hun kommer til å merke at du vokter han, dårlig stemning. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #9 Skrevet 3. juni 2022 Meeeget underlig med sjalu svigermødre, men kan jo være et tilfelle av emosjonell incest. Som desverre er overraskende vanlig blant mammadalter som ikke tør å si ifra om sånne urimeligheter. Om min far hadde sagt det samme til en kjæreste, hadde jeg blitt sjokkert. Anonymkode: d310b...152 2
Blåjojo Skrevet 4. juni 2022 #10 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, å være på vakt er en ting, men å være frekk og nedlatende mot kroppen min når jeg er der, er noe annet Anonymkode: 8af2e...749 Helt klart. Det skal ingen tolerere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå