Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig brunette, men farget håret blondt for 2 år siden, ganske blondt. Dette resulterer i ganske hyppig ettervekst ganske kjapt, naturligvis. Og jo lengre jeg venter med etterveksten, jo mer sprer den seg selvfølgelig. Under pandemien har jeg ikke vært like flink med å farge den, så den siste tiden har det så godt som vært mørkt på toppen og blondt nederst. Helt jævlig.🤷‍♀️

Så hos frisøren igår farget jeg det brunt. Og kjæresten ble såååå skuffa. Sier jeg kler så mye bedre lyst og vil betale frisør timene om jeg velger å bli blond igjen..

Kan vi være enige om at mannfolk kan være skikkelig idiots til tider??🤷‍♀️ 

Anonymkode: a5bec...a69

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han har et filter som ikke har fungert? Er han normalt oppegående til vanlig?  Jeg er helt sikker på at du er smashing- monsterettervekst er superkjedelig, og de fleste kler best hårfarger som ligger nært opp til naturlig farge. 

Anonymkode: d2615...1b5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Brunetter er flotte🙆‍♀️

Anonymkode: e1b63...2c0

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som han har et filter som ikke har fungert? Er han normalt oppegående til vanlig?  Jeg er helt sikker på at du er smashing- monsterettervekst er superkjedelig, og de fleste kler best hårfarger som ligger nært opp til naturlig farge. 

Anonymkode: d2615...1b5

Han er det, ja. Men faen for en dust han er akkurat nå.🤷‍♀️ Takk for det :) Deilig å slippe ettervekst ja😅

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Vet han ikke at å bleke det nå ,vil være massiv påkjenning for hodebunnen din ? 🥶 etter ny farge  ... 

Ta en hjemmebleking på HANS hode,la det sitte i like lenge som man sitter hos visse frisører på overtid 😆🤪, dvs 80-140 minutter. Særlig om man har takket ja til lærlinger... 

Det vil være en bra nok lekse ,til å IKKE ha slike preferanser. 

For the record: han er shallow, og med liten  innsikt i kvinners effort og psyke. Han burde sagt du var fin . For det tror jeg du var ❤

En naturlig hårfarge er ofte mye finere ifht hud og lepper. Kvinner i 40-50 åra blir ofte tynne i håret pga farging gjennom årtier. 

Du bør unngå sterke kontrastfarger ifht din naturlige hårfarge . Ikke bare ifht ettervekst,men ifht hodebunnen din . Det er vanskelig å reversere skade gjort etter x antall blekinger, og da kommer hårtapet.  Ikke nå,men om 10- 20 år. Selv med bleking uten ammoniakk.  

Noen striper er ufarlig.  

Om blond er greia hans,så finnes det parykker for role play, - eller ny dame ... 

Hårfarge betyr jo lite om man liker et menneske.  Har vært irrelevant i mine forhold.  Da man byr på seg selv i hytt og pine ellers 😉 begge veier...dvs sosialt og menneskelig.  

Man bør tenne på et menneske man er glad i og hevder troskap til,  selv om ytre faktorer endrer seg . For DET vil det nemlig gjennom livet på den ene eller andre måten. 

Så , er du hans menneske? Spør han . 

Men mest viktig: følte du deg fin og som deg selv igjen etter frisørbesøket...glad for å slippe ytteligere blekinger på en stund? 

Der ligger nøkkelen 😉💪 på så mange levels ❤ for deg som ditt menneske . 

Endret av Havspeil
  • Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Havspeil skrev (2 timer siden):

Vet han ikke at å bleke det nå ,vil være massiv påkjenning for hodebunnen din ? 🥶 etter ny farge  ... 

Ta en hjemmebleking på HANS hode,la det sitte i like lenge som man sitter hos visse frisører på overtid 😆🤪, dvs 80-140 minutter. Særlig om man har takket ja til lærlinger... 

Det vil være en bra nok lekse ,til å IKKE ha slike preferanser. 

For the record: han er shallow, og med liten  innsikt i kvinners effort og psyke. Han burde sagt du var fin . For det tror jeg du var ❤

En naturlig hårfarge er ofte mye finere ifht hud og lepper. Kvinner i 40-50 åra blir ofte tynne i håret pga farging gjennom årtier. 

Du bør unngå sterke kontrastfarger ifht din naturlige hårfarge . Ikke bare ifht ettervekst,men ifht hodebunnen din . Det er vanskelig å reversere skade gjort etter x antall blekinger, og da kommer hårtapet.  Ikke nå,men om 10- 20 år. Selv med bleking uten ammoniakk.  

Noen striper er ufarlig.  

Om blond er greia hans,så finnes det parykker for role play, - eller ny dame ... 

Hårfarge betyr jo lite om man liker et menneske.  Har vært irrelevant i mine forhold.  Da man byr på seg selv i hytt og pine ellers 😉 begge veier...dvs sosialt og menneskelig.  

Man bør tenne på et menneske man er glad i og hevder troskap til,  selv om ytre faktorer endrer seg . For DET vil det nemlig gjennom livet på den ene eller andre måten. 

Så , er du hans menneske? Spør han . 

Men mest viktig: følte du deg fin og som deg selv igjen etter frisørbesøket...glad for å slippe ytteligere blekinger på en stund? 

Der ligger nøkkelen 😉💪 på så mange levels ❤ for deg som ditt menneske . 

Fin kommentar! ❤️ jeg er veldig fornøyd og kommer til å holde det mørkt en god stund fremover, så det får han bare finne seg i! :)  Veldig glad for å slippe og stresse med ettervekst ja😅

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er egentlig brunette, men farget håret blondt for 2 år siden, ganske blondt. Dette resulterer i ganske hyppig ettervekst ganske kjapt, naturligvis. Og jo lengre jeg venter med etterveksten, jo mer sprer den seg selvfølgelig. Under pandemien har jeg ikke vært like flink med å farge den, så den siste tiden har det så godt som vært mørkt på toppen og blondt nederst. Helt jævlig.🤷‍♀️

Så hos frisøren igår farget jeg det brunt. Og kjæresten ble såååå skuffa. Sier jeg kler så mye bedre lyst og vil betale frisør timene om jeg velger å bli blond igjen..

Det er nok bare uvant og jeg forstår det godt, alle tenker det - men ingen sier det høyt. 

La det gå et par dager, da syntes han nok du kler det veldig fint :) 

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Er vel ikke være en at han liker blondiner bedre en brunetter..det gjør vel alle menn egentlig😁

Anonymkode: ab0d9...072

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er vel ikke være en at han liker blondiner bedre en brunetter..det gjør vel alle menn egentlig😁

Anonymkode: ab0d9...072

Ok? Spesiell kommentar må jeg si..? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvorfor må du generalisere en teit type til å gjelde "mannfolk" generelt?

Så hvis dama mi gjør eller sier noe skikkelig idiotisk regner jeg med at du sier deg enig i at kvinnfolk kan være skikkelig idiots til tider? Når du har noe du vil ha sympati for men velger av en eller annen grunn å plutselig generalisere 50% av befolkningen så får du ikke noe sympati fra meg.

Anonymkode: 2ac96...c86

AnonymBruker
Skrevet

Brunetter er mest classy. Og håret ser generelt mer sunt og skinnende ut. Vær stolt og glad for din mørke manke du 👍 (ps, jeg har også hatt begge deler).

Anonymkode: 9a729...cc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi kan alle være enig om at menn kan være idioter til tider.

Han får venne seg til det. Hvis ikke så får han gå videre.

Anonymkode: 90743...935

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor må du generalisere en teit type til å gjelde "mannfolk" generelt?

Så hvis dama mi gjør eller sier noe skikkelig idiotisk regner jeg med at du sier deg enig i at kvinnfolk kan være skikkelig idiots til tider? Når du har noe du vil ha sympati for men velger av en eller annen grunn å plutselig generalisere 50% av befolkningen så får du ikke noe sympati fra meg.

Anonymkode: 2ac96...c86

Snakk om å overreagere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...