AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Jeg er egentlig brunette, men farget håret blondt for 2 år siden, ganske blondt. Dette resulterer i ganske hyppig ettervekst ganske kjapt, naturligvis. Og jo lengre jeg venter med etterveksten, jo mer sprer den seg selvfølgelig. Under pandemien har jeg ikke vært like flink med å farge den, så den siste tiden har det så godt som vært mørkt på toppen og blondt nederst. Helt jævlig.🤷♀️ Så hos frisøren igår farget jeg det brunt. Og kjæresten ble såååå skuffa. Sier jeg kler så mye bedre lyst og vil betale frisør timene om jeg velger å bli blond igjen.. Kan vi være enige om at mannfolk kan være skikkelig idiots til tider??🤷♀️ Anonymkode: a5bec...a69 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Høres ut som han har et filter som ikke har fungert? Er han normalt oppegående til vanlig? Jeg er helt sikker på at du er smashing- monsterettervekst er superkjedelig, og de fleste kler best hårfarger som ligger nært opp til naturlig farge. Anonymkode: d2615...1b5 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Brunetter er flotte🙆♀️ Anonymkode: e1b63...2c0 2 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som han har et filter som ikke har fungert? Er han normalt oppegående til vanlig? Jeg er helt sikker på at du er smashing- monsterettervekst er superkjedelig, og de fleste kler best hårfarger som ligger nært opp til naturlig farge. Anonymkode: d2615...1b5 Han er det, ja. Men faen for en dust han er akkurat nå.🤷♀️ Takk for det Deilig å slippe ettervekst ja😅 Anonymkode: a5bec...a69 2
Havspeil Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 (endret) Vet han ikke at å bleke det nå ,vil være massiv påkjenning for hodebunnen din ? 🥶 etter ny farge ... Ta en hjemmebleking på HANS hode,la det sitte i like lenge som man sitter hos visse frisører på overtid 😆🤪, dvs 80-140 minutter. Særlig om man har takket ja til lærlinger... Det vil være en bra nok lekse ,til å IKKE ha slike preferanser. For the record: han er shallow, og med liten innsikt i kvinners effort og psyke. Han burde sagt du var fin . For det tror jeg du var ❤ En naturlig hårfarge er ofte mye finere ifht hud og lepper. Kvinner i 40-50 åra blir ofte tynne i håret pga farging gjennom årtier. Du bør unngå sterke kontrastfarger ifht din naturlige hårfarge . Ikke bare ifht ettervekst,men ifht hodebunnen din . Det er vanskelig å reversere skade gjort etter x antall blekinger, og da kommer hårtapet. Ikke nå,men om 10- 20 år. Selv med bleking uten ammoniakk. Noen striper er ufarlig. Om blond er greia hans,så finnes det parykker for role play, - eller ny dame ... Hårfarge betyr jo lite om man liker et menneske. Har vært irrelevant i mine forhold. Da man byr på seg selv i hytt og pine ellers 😉 begge veier...dvs sosialt og menneskelig. Man bør tenne på et menneske man er glad i og hevder troskap til, selv om ytre faktorer endrer seg . For DET vil det nemlig gjennom livet på den ene eller andre måten. Så , er du hans menneske? Spør han . Men mest viktig: følte du deg fin og som deg selv igjen etter frisørbesøket...glad for å slippe ytteligere blekinger på en stund? Der ligger nøkkelen 😉💪 på så mange levels ❤ for deg som ditt menneske . Endret 3. juni 2022 av Havspeil 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 Havspeil skrev (2 timer siden): Vet han ikke at å bleke det nå ,vil være massiv påkjenning for hodebunnen din ? 🥶 etter ny farge ... Ta en hjemmebleking på HANS hode,la det sitte i like lenge som man sitter hos visse frisører på overtid 😆🤪, dvs 80-140 minutter. Særlig om man har takket ja til lærlinger... Det vil være en bra nok lekse ,til å IKKE ha slike preferanser. For the record: han er shallow, og med liten innsikt i kvinners effort og psyke. Han burde sagt du var fin . For det tror jeg du var ❤ En naturlig hårfarge er ofte mye finere ifht hud og lepper. Kvinner i 40-50 åra blir ofte tynne i håret pga farging gjennom årtier. Du bør unngå sterke kontrastfarger ifht din naturlige hårfarge . Ikke bare ifht ettervekst,men ifht hodebunnen din . Det er vanskelig å reversere skade gjort etter x antall blekinger, og da kommer hårtapet. Ikke nå,men om 10- 20 år. Selv med bleking uten ammoniakk. Noen striper er ufarlig. Om blond er greia hans,så finnes det parykker for role play, - eller ny dame ... Hårfarge betyr jo lite om man liker et menneske. Har vært irrelevant i mine forhold. Da man byr på seg selv i hytt og pine ellers 😉 begge veier...dvs sosialt og menneskelig. Man bør tenne på et menneske man er glad i og hevder troskap til, selv om ytre faktorer endrer seg . For DET vil det nemlig gjennom livet på den ene eller andre måten. Så , er du hans menneske? Spør han . Men mest viktig: følte du deg fin og som deg selv igjen etter frisørbesøket...glad for å slippe ytteligere blekinger på en stund? Der ligger nøkkelen 😉💪 på så mange levels ❤ for deg som ditt menneske . Fin kommentar! ❤️ jeg er veldig fornøyd og kommer til å holde det mørkt en god stund fremover, så det får han bare finne seg i! Veldig glad for å slippe og stresse med ettervekst ja😅 Anonymkode: a5bec...a69 2
Rosatoast Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er egentlig brunette, men farget håret blondt for 2 år siden, ganske blondt. Dette resulterer i ganske hyppig ettervekst ganske kjapt, naturligvis. Og jo lengre jeg venter med etterveksten, jo mer sprer den seg selvfølgelig. Under pandemien har jeg ikke vært like flink med å farge den, så den siste tiden har det så godt som vært mørkt på toppen og blondt nederst. Helt jævlig.🤷♀️ Så hos frisøren igår farget jeg det brunt. Og kjæresten ble såååå skuffa. Sier jeg kler så mye bedre lyst og vil betale frisør timene om jeg velger å bli blond igjen.. Kan vi være enige om at mannfolk kan være skikkelig idiots til tider??🤷♀️ Anonymkode: a5bec...a69 Det er nok bare uvant og jeg forstår det godt, alle tenker det - men ingen sier det høyt. La det gå et par dager, da syntes han nok du kler det veldig fint
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #8 Skrevet 3. juni 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er egentlig brunette, men farget håret blondt for 2 år siden, ganske blondt. Dette resulterer i ganske hyppig ettervekst ganske kjapt, naturligvis. Og jo lengre jeg venter med etterveksten, jo mer sprer den seg selvfølgelig. Under pandemien har jeg ikke vært like flink med å farge den, så den siste tiden har det så godt som vært mørkt på toppen og blondt nederst. Helt jævlig.🤷♀️ Så hos frisøren igår farget jeg det brunt. Og kjæresten ble såååå skuffa. Sier jeg kler så mye bedre lyst og vil betale frisør timene om jeg velger å bli blond igjen.. Kan vi være enige om at mannfolk kan være skikkelig idiots til tider??🤷♀️ Anonymkode: a5bec...a69 Er vel ikke være en at han liker blondiner bedre en brunetter..det gjør vel alle menn egentlig😁 Anonymkode: ab0d9...072 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #9 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er vel ikke være en at han liker blondiner bedre en brunetter..det gjør vel alle menn egentlig😁 Anonymkode: ab0d9...072 Ok? Spesiell kommentar må jeg si..? Anonymkode: a5bec...a69
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #10 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er egentlig brunette, men farget håret blondt for 2 år siden, ganske blondt. Dette resulterer i ganske hyppig ettervekst ganske kjapt, naturligvis. Og jo lengre jeg venter med etterveksten, jo mer sprer den seg selvfølgelig. Under pandemien har jeg ikke vært like flink med å farge den, så den siste tiden har det så godt som vært mørkt på toppen og blondt nederst. Helt jævlig.🤷♀️ Så hos frisøren igår farget jeg det brunt. Og kjæresten ble såååå skuffa. Sier jeg kler så mye bedre lyst og vil betale frisør timene om jeg velger å bli blond igjen.. Kan vi være enige om at mannfolk kan være skikkelig idiots til tider??🤷♀️ Anonymkode: a5bec...a69 Hvorfor må du generalisere en teit type til å gjelde "mannfolk" generelt? Så hvis dama mi gjør eller sier noe skikkelig idiotisk regner jeg med at du sier deg enig i at kvinnfolk kan være skikkelig idiots til tider? Når du har noe du vil ha sympati for men velger av en eller annen grunn å plutselig generalisere 50% av befolkningen så får du ikke noe sympati fra meg. Anonymkode: 2ac96...c86
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #11 Skrevet 4. juni 2022 Brunetter er mest classy. Og håret ser generelt mer sunt og skinnende ut. Vær stolt og glad for din mørke manke du 👍 (ps, jeg har også hatt begge deler). Anonymkode: 9a729...cc2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #12 Skrevet 4. juni 2022 Ja, vi kan alle være enig om at menn kan være idioter til tider. Han får venne seg til det. Hvis ikke så får han gå videre. Anonymkode: 90743...935 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #13 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor må du generalisere en teit type til å gjelde "mannfolk" generelt? Så hvis dama mi gjør eller sier noe skikkelig idiotisk regner jeg med at du sier deg enig i at kvinnfolk kan være skikkelig idiots til tider? Når du har noe du vil ha sympati for men velger av en eller annen grunn å plutselig generalisere 50% av befolkningen så får du ikke noe sympati fra meg. Anonymkode: 2ac96...c86 Snakk om å overreagere. Anonymkode: a5bec...a69 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå