AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Jeg har vært i Asia i 7 måneder og planen var at han skulle besøke meg, men på grunn av Corona og fordi han hadde det veldig travelt, så ble det ikke noe besøk fra han. Da jeg kom hjem igjen var han litt rar mot meg, men tenkte at det var fordi vi hadde sett hverandre på 7 måneder, og etter en dag eller to var alt som før. Han sa at han var så glad for at jeg var hjemme og nå skulle vi kose oss masse. Etter et par dager fikk jeg vite av en venninne at kjæresten min hadde innledet et fuckfriend forhold med en annen dame, og at de hadde møttes for sex hver uke de siste par månedene. Jeg konfronterte kjæresten og han innrømte det og sa det var fordi han kjedet seg mens jeg var borte, og at han falt for fristelsen fordi han gikk rundt kåt og hadde god kontakt med denne damen som også var interessert i sengehygge. Hadde ikke jeg reist bort så hadde ikke dette skjedd, så det var min feil mente han😡 Anonymkode: e9246...544 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Æh ja, sayonara. Anonymkode: 271ad...3cc 17 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Her burde ordet kæresten byttes ut med eksen i overskriften. Ha respekt for deg selv, og gå. Anonymkode: b8bed...044 25 3
Ava+, Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Jeg skjønner det er kjipt uten sex i 7 mnd, men da må man kunne snakke om det og bli enige hva man skal gjøre. Man kan ikke gå bak ryggen på hverandre. Lett for meg å si, men jeg hadde dumpet han. 11 4
h/k Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 Han har tatt sitt valg og gått videre. På tide at du også gjør det. 9 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her burde ordet kæresten byttes ut med eksen i overskriften. Ha respekt for deg selv, og gå. Anonymkode: b8bed...044 Etter at dette skjedde flyttet jeg ut og bort fra byen, men han har hengt på meg og nekter at det skal være slutt. Bytte tilbake til byen igjen i løpet av sommeren og nå ønsker han at jeg skal flytte inn igjen, men det blir ikke aktuelt. Han vingler fra det ene til det andre hele tiden, og jeg stoler ikke på han. Ts Anonymkode: e9246...544 8 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #8 Skrevet 3. juni 2022 h/k skrev (1 minutt siden): Han har tatt sitt valg og gått videre. På tide at du også gjør det. Hva mener du med "tatt sitt valg"? Ts Anonymkode: e9246...544
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #9 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du med "tatt sitt valg"? Ts Anonymkode: e9246...544 Han valde å ikkje vera tru mot deg. Og han valde å ikkje vera ærleg mot deg. Det er vala han har gjort. Anonymkode: d72a6...8b2 11 9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #10 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du med "tatt sitt valg"? Ts Anonymkode: e9246...544 Han hadde sex med noen andre, betyr vanligvis at det er slutt. Anonymkode: 271ad...3cc 7 2
Hippogriff Skrevet 3. juni 2022 #11 Skrevet 3. juni 2022 Det som er mer bekymringsfullt enn hvor han syns skylden for bruddet skal plasseres, er at han ikke godtar at det faktisk er et brudd. Sliter du med å bli kvitt ham? Er det nødvendig for deg å ha kontakt med ham? 9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #12 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han hadde sex med noen andre, betyr vanligvis at det er slutt. Anonymkode: 271ad...3cc Han ønsker ikke at det skal være slutt sier han, så jeg skjønner ikke hvorfor han knullet med andre da. Ts Anonymkode: e9246...544 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #13 Skrevet 3. juni 2022 Just now, AnonymBruker said: Han ønsker ikke at det skal være slutt sier han, så jeg skjønner ikke hvorfor han knullet med andre da. Ts Anonymkode: e9246...544 Det er jo ikke opp til han. Anonymkode: ff11a...639 13 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #14 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Etter at dette skjedde flyttet jeg ut og bort fra byen, men han har hengt på meg og nekter at det skal være slutt. Bytte tilbake til byen igjen i løpet av sommeren og nå ønsker han at jeg skal flytte inn igjen, men det blir ikke aktuelt. Han vingler fra det ene til det andre hele tiden, og jeg stoler ikke på han. Ts Anonymkode: e9246...544 Hvorfor har du kontakt med han? Blokker! Anonymkode: df92c...cab 6 3
Hansehan Skrevet 3. juni 2022 #15 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han ønsker ikke at det skal være slutt sier han, så jeg skjønner ikke hvorfor han knullet med andre da. Ts Anonymkode: e9246...544 Et forhold er ikke et demokrati. Det er ikke slik at dere må være enige om at det er slutt. Det holder at bare én vil det. 23 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #16 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han ønsker ikke at det skal være slutt sier han, så jeg skjønner ikke hvorfor han knullet med andre da. Ts Anonymkode: e9246...544 Det skulle han ha tenkt på litt før. Anonymkode: 271ad...3cc 7 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #17 Skrevet 3. juni 2022 Hippogriff skrev (1 minutt siden): Det som er mer bekymringsfullt enn hvor han syns skylden for bruddet skal plasseres, er at han ikke godtar at det faktisk er et brudd. Sliter du med å bli kvitt ham? Er det nødvendig for deg å ha kontakt med ham? I går gråt han fordi han ville jeg skulle flytte inn, og han var utro fordi det var så slitsomt å være her igjen i Norge i 7 måneder mens jeg var i Asia og ikke brydd meg om hvordan han hadde det, klaget han. Selvfølgelig brydde jeg meg om hvordan han hadde det, jeg tilbød meg å betale flybilletten hans flere ganger men han sa at han hadde det så travelt. Da han skulle komme ned på besøk ble katten hans påkjørt like før han skulle reise til flyplassen, så da måtte han avlyse turen... Ts Anonymkode: e9246...544 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #18 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor har du kontakt med han? Blokker! Anonymkode: df92c...cab Har dessverre følelser for han enda😑 Ts Anonymkode: e9246...544
Hr. Aktiv Skrevet 3. juni 2022 #19 Skrevet 3. juni 2022 Jeg hadde kuttet bånd umiddelbart her. Å drive på å holde kontakten her blir bare for dumt. 14 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #20 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I går gråt han fordi han ville jeg skulle flytte inn, og han var utro fordi det var så slitsomt å være her igjen i Norge i 7 måneder mens jeg var i Asia og ikke brydd meg om hvordan han hadde det, klaget han. Selvfølgelig brydde jeg meg om hvordan han hadde det, jeg tilbød meg å betale flybilletten hans flere ganger men han sa at han hadde det så travelt. Da han skulle komme ned på besøk ble katten hans påkjørt like før han skulle reise til flyplassen, så da måtte han avlyse turen... Ts Anonymkode: e9246...544 Lame excuse Anonymkode: 67a5f...c74 4 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå