Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har  vel gitt opp å finne en dame. Jeg har noen ønsker og de blir stemplet som useriøse eller sexfokuserte. Håper å finne på den godt voksne dame på 55-72 som er hyggelig, trivelig, grei og med ekstra stor byste. Ja jeg liker det og det må være lov å si uten at man blir satt i bås.

Har prøvd noen dating sider uten hell. Men hun er kanskje medlem her og vil chatte litt.

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du finner jo helt sikkert det du vil ha, men du bør ikke skrive det i profilen din 😄 

Anonymkode: 4a1bf...f28

Skrevet

Jeg skriver selvfølgelig ikke det i profilen min.

AnonymBruker
Skrevet
Mann63 skrev (11 minutter siden):

Jeg har  vel gitt opp å finne en dame. Jeg har noen ønsker og de blir stemplet som useriøse eller sexfokuserte. Håper å finne på den godt voksne dame på 55-72 som er hyggelig, trivelig, grei og med ekstra stor byste. Ja jeg liker det og det må være lov å si uten at man blir satt i bås.

Har prøvd noen dating sider uten hell. Men hun er kanskje medlem her og vil chatte litt.

Hvorfor skal hun ha ekstra stor byste?

Anonymkode: 16edb...337

AnonymBruker
Skrevet
Mann63 skrev (2 minutter siden):

Jeg skriver selvfølgelig ikke det i profilen min.

Hvem er det da som stempler deg som sexfokusert og useriøs, om du ikke sier det høyt? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid likt at en dame har stor byste. Andre foretrekker de tynne uten former.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Mann63 skrev (Akkurat nå):

Jeg har alltid likt at en dame har stor byste. Andre foretrekker de tynne uten former.

Tror ikke du er unormal der. Som en jeg datet sa "Jeg tenker ikke over størrelsen, bare om det er mye eller om det er mer". Menn liker pupper, det er ganske vanlig. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har alle våre preferanser når det kommer til utseende til det motsatte kjønn. Jeg selv er veldig svak for høye menn og det har jeg alltid vært. Alle eksene mine er høye samt mannen jeg er gift med er veldig høy.

Vi blir automatisk tiltrekk noe med det andres utseende som vi ikke alltid klarer å styre. Og at du liker damer med stort byste er jo helt greit syns jeg 😊.  Jeg selv er en dame i midten av førtiårene og syns jeg alt for store lår og rumpe. Men heldigvis så finnes det menn der ute som liker rumpa mi og ikke bare går etter damer med små sprettrumper. 

Anonymkode: c341c...013

AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å si det, men om det er det første du nevner, så kan mange synes det er litt turn off. Kanskje faktisk spesielt de som har store bryster, de kan nok fort bli lei av menn som sikler på dem eller som synes det er deres fremste kvalitet.

Og det må da også være lov.

Jeg ville holdt kjeft om det da, iallfall innledningsvis. Det er jo noe du kan se på bilder, så du trenger jo ikke spørre hvilken BH-størrelse de har.

Verre for oss kvinner som liker en stor penis.

Anonymkode: f03d4...3ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet det at når man har ekstra stor byste så siger den mye mer når man kommer opp i alder enn mindre byste?

Anonymkode: 16edb...337

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt du blir klassifisert på den måten. Det er en vesensforskjell på hva man liker og hva man krever. Du krever en spesiell fysisk attributt. Selvfølgelig hadde jeg løpt raskt i motsatt retning om noen valgte meg pga. puppestørrelsen. 

Anonymkode: 4fed5...c74

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Mann63 said:

Satt i bås? Hva mener du?

Vi har en tendens til å dele inn ting, og det er jo helt natrulig. Jeg er i båsen hvor jeg liker faste og nette bryster.

Hvem bryr seg?

Anonymkode: 87eb0...0e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...