AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Bare lurer hva folk mener, om hvor grensa går på sjalusi? Hvilket nivå er sunt/normalt og hvor er vi på sykelig sjalu? Mitt eksempel: kjæresten min spiller masse med både gutter og jenter og funnet masse nye folk, hvor de sitter i timesvis hver dag og prater og ler. Når det ikke spilles prates det om dem ofte til meg, siden mange av de var norske så fant jeg ut hvem de var og fant dem på face. Da ble kjæresten litt små irritert og lurte på hvordan og hvorfor jeg skulle vite hvem de er. Eneste grunnen er jo fordi jeg bare vil vite hvordan mennesker det deles ting om privatlivet vårt til og putte fjes til stemmer. Er det for mye ? Har noen noe eksempler på hva som er greit og hva som er for mye ? Anonymkode: 6f115...ac4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Det er vanlig å fortelle hverandre hvem man omgås og hvem som er ens venner, enten det er i virkeligheten eller på nett. Hvis man ikke vil fortelle det til kjæresten, virker det som om man har noe å skjule. Samtidig går det en grense ved for mye utspørring. Ingen liker å føle seg spionert på og kontrollert. Hvis tilliten er der mellom dere, vil mange spørsmål likevel forstås som omsorg og nysgjerrighet, mens uten tillit mellom dere, vil de samme spørsmålene oppleves som kontrollering og mistenksomhet. Det virker som at dere kanskje mangler litt tillit? Anonymkode: 30f72...efd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå