AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Som noe som gir et innsyn i tidens mentalitet og vanlige mennesker kultur? Anonymkode: 8375e...c1d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som noe som gir et innsyn i tidens mentalitet og vanlige mennesker kultur? Anonymkode: 8375e...c1d Og eliten selvfølgelig. Anonymkode: 8375e...c1d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Kanskje? Det er faktisk mye bra skriveri innimellom all driten. Anonymkode: ffb19...afb 1
Synne-Marie Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 (endret) Tja, kanskje ikke kongesagaene, men sikkert nok et historisk dokument. Språkutvikling for det første, samt at det sier mye om hva som interesserer samfunnet av temaer. Psykologisk og retorisk er også forumet verdt et studie. Endret 3. juni 2022 av Synne-Marie 1
Gjest Adobyen Skrevet 4. juni 2022 #5 Skrevet 4. juni 2022 Tror ikke at KG blir mer interessant for ettertiden enn andre fora og kommentarer fra de som leser der. Det er ganske likt. Dårlig språk, skittkasting, hets og latterliggjøring av nesten alt og alle. Om jeg leser innlegg på facebook fra aviser eller interessegrupper, så er det likt over hele fjøla, og noen lysglimt her og der.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #6 Skrevet 4. juni 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Som noe som gir et innsyn i tidens mentalitet og vanlige mennesker kultur? Anonymkode: 8375e...c1d Ikke alt, men jeg har skrevet en del gullkorn her inne ja, så det burde absolutt tilgjengeliggjøres for allmennheten. Anonymkode: 727df...69f
Diskusjon69 Skrevet 4. juni 2022 #7 Skrevet 4. juni 2022 (endret) 12 hours ago, AnonymBruker said: Som noe som gir et innsyn i tidens mentalitet og vanlige mennesker kultur? Anonymkode: 8375e...c1d Vanlige mennesker er vel i mindretall her inne, i det minste håper jeg det. Endret 4. juni 2022 av Fridiskusjon.no
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #8 Skrevet 4. juni 2022 10 minutter siden, Fridiskusjon.no said: Vanlige mennesker er vel i mindretall her inne, i det minste håper jeg det. Men selv med så få "vanlige" mennesker her inne så kan man fortsatt "spotte" en som i det minste anser seg selv, for å være blant de "vanlige". Anonymkode: 727df...69f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå