AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #21 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, å slite psykisk er ikke det samme som å være lat.. Anonymkode: d6049...f61 Ikke meg som skrev det, men jo, om hun klarer å gjøre det sammen med andre eller når hun skal på jobb og ikke gjør det ellers så er hun lat. Anonymkode: 27916...cd7
Diskusjon69 Skrevet 3. juni 2022 #22 Skrevet 3. juni 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Det er åpenbart ikke hensiktsmessig å leve sånn, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre lengre. Har prøvd i flere år. Jeg skulle ønske jeg kunne være det lille barnet før 12 år som klarte å gjøre ting. Noen som har noen råd ? Anonymkode: bd90c...e07 Det første jeg tenker er faktisk latskap, når jeg gikk uten noe å ta meg til en periode ble jeg verre og verre, alt ble stress og slitsomt. Det andre jeg tenker er ME, kom deg til legen å få deg testa.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #23 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ts. Får du oppfølging av lege/helsevesenet? Anonymkode: 684ce...450 Får ikke hjelp nå, men har fått hjelp noen ganger, men nå er det en god del år siden. Anonymkode: bd90c...e07
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #24 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Får ikke hjelp nå, men har fått hjelp noen ganger, men nå er det en god del år siden. Anonymkode: bd90c...e07 Kanskje du skal bestille deg en legetime? Du kan jo ikke ha det sånn.. ❤️ Anonymkode: d6049...f61 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #25 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke meg som skrev det, men jo, om hun klarer å gjøre det sammen med andre eller når hun skal på jobb og ikke gjør det ellers så er hun lat. Anonymkode: 27916...cd7 Har du noen tips for latskap da? Anonymkode: a2724...c64
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #26 Skrevet 3. juni 2022 Fridiskusjon.no skrev (3 timer siden): Det første jeg tenker er faktisk latskap, når jeg gikk uten noe å ta meg til en periode ble jeg verre og verre, alt ble stress og slitsomt. Det andre jeg tenker er ME, kom deg til legen å få deg testa. Hun har jo egentlig veldig lyst til å få det til da. Også er hun i jobb, så hun gjør jo noe om dagene. Men kan høres ut som ME eller noe ja. Hun skriver jo i HI, at hun kravler til sofaen, og har så vondt. Vet ikke om det er fysisk eller psykisk hun mener. Men jeg tenker i hvert fall at hun har behov for hjelp, og at dette i hvert fall ikke er latskap. Kanskje lurt at du starter med en blodprøve, ts? Kan hende du har noen mangler. Anonymkode: d6049...f61 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå