AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Skal på tidlig ultralyd gjennom det offentlige neste uke, vil da være 13 uker på vei. Er det mulig å se kjønn så tidlig og er dette noe jeg kan spørre om? (Tenker siden det ikke er privat ultralyd) Anonymkode: 813e7...23c
Luckiness Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Tror det er nærmere uke 14 hvor en kan antyde kjønn. Men kjønnsdelene kan se veldig like ut på den tiden. Så det vil fortsatt være en del usikkerhet/ikke mulig å være like sikker som på en 18ukers kontroll. Nå er det selvsagt ikke noen 100% garanti uansett. Alt i alt vil jeg ikke tro de sjekker noe kjønn i uke 13, selv om det evt såvidt kan antydes.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Jeg fikk vite kjønn med 90% sannsynlighet i uke 13. men jeg gikk privat. Er bare å spørre😊 Anonymkode: 2d64e...0c3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Tok offentlig i uke 13, fikk klar beskjed om at det ikke ville være sikkert å se før OUL. Privat derimot, hører jeg om mange som får gjetning på kjønn 😊 Anonymkode: 0592a...615
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skal på tidlig ultralyd gjennom det offentlige neste uke, vil da være 13 uker på vei. Er det mulig å se kjønn så tidlig og er dette noe jeg kan spørre om? (Tenker siden det ikke er privat ultralyd) Anonymkode: 813e7...23c Tenker det er helt underordnet. Men du kan jo spørre? Jeg har fått vite kjønn tidligere på privat ultralyd så tidlig. Jeg var på TUL i uke 13+1 i januar og Det viste seg at forsterket var dødt. Tenker kjønn har lite å si. Lykke til. Anonymkode: f7ca7...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå