AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Del Skrevet 3. juni 2022 Er 37 år, men ikke noe galt med meg. Er så ufattelig trist. Noe annet jeg kan gjøre for å øke sjansene mine? Anonymkode: 4c8cb...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Del Skrevet 3. juni 2022 Hva "gjør du" så langt? Anonymkode: 37226...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva "gjør du" så langt? Anonymkode: 37226...f20 Tar mulitivitamin med folsyre, ellers ikke så mye. Klaffer stort sett på eggløsning, nå sist var det 2-3 dager før eggløsning. ts Anonymkode: 4c8cb...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 3. juni 2022 #4 Del Skrevet 3. juni 2022 Anbefaler sånn glidekremtuber som imiterer elslim og med vitaminer i for spermen så den lettere svømmer. Ble klaff på første forsøk hos oss med dette. (Kan jo være tilfeldig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 3. juni 2022 #5 Del Skrevet 3. juni 2022 Jeg anbefaler deg å kontakte lege pga alderen din. Det er sikkert ikke noe galt, men det kan være greit å få det sjekket ut. Jeg var selv treg med å komme meg til lege. ikke noe galt her heller, men jeg fikk diverse tabletter for å hjelpe litt til. Begynte da jeg var 37, fikk barn da jeg var 39 ble også gravid 3 ganger i mellomtiden som jeg mistet. Men igjen siden jeg var i kontakt med denne fertilitetslegen fikk jeg tilgang på tabletter som hjalp til med å holde foster på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Del Skrevet 3. juni 2022 kaleidoskop skrev (40 minutter siden): Jeg anbefaler deg å kontakte lege pga alderen din. Det er sikkert ikke noe galt, men det kan være greit å få det sjekket ut. Jeg var selv treg med å komme meg til lege. ikke noe galt her heller, men jeg fikk diverse tabletter for å hjelpe litt til. Begynte da jeg var 37, fikk barn da jeg var 39 ble også gravid 3 ganger i mellomtiden som jeg mistet. Men igjen siden jeg var i kontakt med denne fertilitetslegen fikk jeg tilgang på tabletter som hjalp til med å holde foster på plass. Har sjekket det meste, til og med skyllet eggledere. Alt ser perfekt ut ifølge gynekolog. Nettopp skyllet eggledere. Høy AMH i forhold til alder. Eneste gynekolog sa var at man ikke vet kvalitet på eggene. Ellers bør jeg ifølge henne kunne bli gravid. ts Anonymkode: 4c8cb...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 4. juni 2022 #7 Del Skrevet 4. juni 2022 On 6/3/2022 at 4:15 PM, AnonymBruker said: Har sjekket det meste, til og med skyllet eggledere. Alt ser perfekt ut ifølge gynekolog. Nettopp skyllet eggledere. Høy AMH i forhold til alder. Eneste gynekolog sa var at man ikke vet kvalitet på eggene. Ellers bør jeg ifølge henne kunne bli gravid. ts Anonymkode: 4c8cb...f2a Høres jo bra ut 😊 men jeg ville fortsatt ha prøvd en ferilitetslege. Ikke bare "vanlig" gynekolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 5. juni 2022 #8 Del Skrevet 5. juni 2022 kaleidoskop skrev (13 timer siden): Høres jo bra ut 😊 men jeg ville fortsatt ha prøvd en ferilitetslege. Ikke bare "vanlig" gynekolog. Best å la være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 8. juni 2022 #9 Del Skrevet 8. juni 2022 On 6/5/2022 at 9:21 AM, Fame said: Best å la være 😂🙈 Min var kvinne, så hvis det hadde vært tilfelle med meg, hadde jeg blitt sjukt imponert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #10 Del Skrevet 8. juni 2022 Kvalitetene på eggene kan synke ganske drastisk i den alderen. Du er jo overmoden sånn aldersmessig, og det burde ikke være en overraskelse at det kan være vanskelig å bli gravid når man nærmer seg 40. Anonymkode: 91f70...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #11 Del Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 3.6.2022 den 16.15): Har sjekket det meste, til og med skyllet eggledere. Alt ser perfekt ut ifølge gynekolog. Nettopp skyllet eggledere. Høy AMH i forhold til alder. Eneste gynekolog sa var at man ikke vet kvalitet på eggene. Ellers bør jeg ifølge henne kunne bli gravid. ts Anonymkode: 4c8cb...f2a Jeg var 23 da jeg begynte å prøve på barn, det tok 30 naturlige forsøk før det gikk. Vi gikk til Pilestredet for sjekk og jeg var helt frisk, ingenting galt med meg. Kjæresten hadde få og noe dårlig sperm. Jeg gjorde alle tips og råd etter boka, det gikk ikke. Det ble slutt mellom meg og kjæresten av mange grunner, dette var ikke en av grunnene. En gang på fylla lå vi sammen, ca 6 mnd etter brudd og da klaffet det. 26 år var jeg da jeg ble mor første gang. Så ble jeg gravid igjen på prevensjon da baby var 6 mnd, mistet. Så ble det slutt med meg og kjæresten. Noen år senere fikk jeg ny kjæreste og det traff på første forsøk. Da jeg var 30 ble jeg gravid på spiral som hadde flyttet seg, ventet tvillinger, men tok abort for kroppen min klarer ikke flere graviditeter. Så fra å tenke at jeg aldri kom til å klare å bli gravid, så til å tenke at den ene glippen i fylla var min eneste sjanse - til å bli så fertil. Det var noen merkelige år. Nå er jeg stadig vekk redd for å bli gravid på pilla. Det var vel noe med å bare slutte å tenke på det, for min del. Anonymkode: b6df6...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #12 Del Skrevet 8. juni 2022 Det kan være noe galt som ikke er synlig. Men mest sannsynlig så tar det bare tid. Er mannen sjekket? Hvis ikke så bør han gjøre det. Anonymkode: 64a4c...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå