AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Jeg er på utkikk etter nytt badetøy, som jeg kan føle meg fresh i, selv om jeg har lagt på meg noen kg. Jeg er i jo teoretisk sett normalvektig (160cm og 56kg) men har lagt på meg litt «ekstra» de siste årene, spesielt på lår og hofter. I min vanlige bikinitruse føler jeg at jeg får skikkelig «love handels» samtidig som ridebukselårene eser ut der trusa slutter i underkant. Kanskje et kort badeskjørt med høyt liv er greia? Eller hva anbefaler dere kloke damer? Er en småbarnsmor på 31 år, om det har noe å si.. Tar veldig gjerne i mit konkrete tips med linker!😁 Anonymkode: a4b53...f95 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Sjekk ut Monki. De har veldig flatterende fasonger på mange av bikinitrusene. Anonymkode: ba9f5...af5
Gjest hellokitty Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Bonprix har fine badedrakter og high waist bikini underdeler
Gjest Albbas Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Sjekk Careless, og Bara Sportswear, de kom ut med en kjolebadedrakt i dag. Jeg er egentlig også på jakt etter noe, det er så mye som er svart eller mørkt eller i duse farger. Finner ikke fine farger. 😑
I Grosny Skrevet 4. juni 2022 #7 Skrevet 4. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.6.2022 den 13.18): Jeg er på utkikk etter nytt badetøy, som jeg kan føle meg fresh i, selv om jeg har lagt på meg noen kg. Jeg er i jo teoretisk sett normalvektig (160cm og 56kg) men har lagt på meg litt «ekstra» de siste årene, spesielt på lår og hofter. I min vanlige bikinitruse føler jeg at jeg får skikkelig «love handels» samtidig som ridebukselårene eser ut der trusa slutter i underkant. Kanskje et kort badeskjørt med høyt liv er greia? Eller hva anbefaler dere kloke damer? Er en småbarnsmor på 31 år, om det har noe å si.. Tar veldig gjerne i mit konkrete tips med linker!😁 Anonymkode: a4b53...f95 Bare kjør på med minimal bikini. Om det er litt fett her og der er det bare sexy om du bærer fettet med selvtillit. Det er mer sexy og ha litt ekstra som bæres med selvtillit, enn å prøve å skjule noe, og sånn sett signalisere at man ikke er helt fornøyd med kroppen. Selv er jeg overvektig med speedo, og men føler meg ganske usynlig fordi jeg tror flottere kropper tiltrekker seg mer oppmerksomhet. Hvis du absolutt ikke ønsker at noen skal se noe fett, så gå toppløs, siden vakre bryster fungerer som blikkmagneter og stjeler all oppmerksomhet. Endret 4. juni 2022 av I Grosny 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #8 Skrevet 4. juni 2022 Lascana, som jeg har bestilt hos Zalando har flere fine badedrakter med veldig flatterende passform. Anonymkode: 8d9ec...166 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #9 Skrevet 5. juni 2022 Albbas skrev (På 3.6.2022 den 14.06): Sjekk Careless, og Bara Sportswear, de kom ut med en kjolebadedrakt i dag. Jeg er egentlig også på jakt etter noe, det er så mye som er svart eller mørkt eller i duse farger. Finner ikke fine farger. 😑 Jeg har lest flere her inne anbefale Careless, og tok en titt nå, men har de virkelig ingen bh-topper med spiler, som gir god støtte til store bryst? Stusset litt over dette, hvis dette skal være en nettbutikk for alle størrelser🤔 Selv liker jeg bikinier på Change veldig godt. Anonymkode: caa04...80f 2
Gjest Albbas Skrevet 6. juni 2022 #10 Skrevet 6. juni 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har lest flere her inne anbefale Careless, og tok en titt nå, men har de virkelig ingen bh-topper med spiler, som gir god støtte til store bryst? Stusset litt over dette, hvis dette skal være en nettbutikk for alle størrelser🤔 Selv liker jeg bikinier på Change veldig godt. Anonymkode: caa04...80f Jeg aner ikke, jeg har ikke prøvd de selv. Jeg har små, slappe pupper da så tror jeg skal gi de en sjans. 😂 Jeg kler ikke fargene hos Change. Jeg syns dette med bikini er like vanskelig hvert år! Ender opp med at jeg alltid bruker den gamle bikinien som ikke holder noe på plass. Jeg er veldig blek samtidig som jeg må ha varme farger, så utvalget i farger begrenser seg veldig. Og det irriterer meg at så mange nettbutikker bare viser bikiniene på syltynne modeller. Da klarer jeg ikke å vurdere om det kler meg. De mister mange kunder. Elsker at Careless viser bikiniene på ulike modeller, men utvalget er jo ikke så stort... Bara ser også greit ut men har svart som basis og kler ikke min bleke kropp. 😑
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #11 Skrevet 6. juni 2022 I Grosny skrev (På 4.6.2022 den 14.40): Bare kjør på med minimal bikini. Om det er litt fett her og der er det bare sexy om du bærer fettet med selvtillit. Det er mer sexy og ha litt ekstra som bæres med selvtillit, enn å prøve å skjule noe, og sånn sett signalisere at man ikke er helt fornøyd med kroppen. Selv er jeg overvektig med speedo, og men føler meg ganske usynlig fordi jeg tror flottere kropper tiltrekker seg mer oppmerksomhet. Hvis du absolutt ikke ønsker at noen skal se noe fett, så gå toppløs, siden vakre bryster fungerer som blikkmagneter og stjeler all oppmerksomhet. Tror en overvektig i speedo tiltrekker seg veldig mye oppmerksomhet 😅 nå vet du ikke om ts har vakre bryster, men siden det er så få som går toppløse i den generasjonen vil det nok trekke oppmerksomhet ja. er enig i at ts bør kjøre på med minimal bikini , for hun er jo ikke tykk. Hun har bare lagt på seg og har mer fett enn hun er vant med. For og bære de nye kiloene med selvtillit og se sexy ut trenger hun en ny bikini. Om den blir minimal, eller high waist ( som faktisk er det hotteste i år) eller med litt ben. ts, gå i en undertøysforretning og få hjelp og prøv ulike modeller. Anonymkode: 1c99f...94e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #12 Skrevet 6. juni 2022 I Grosny skrev (På 4.6.2022 den 14.40): Bare kjør på med minimal bikini. Om det er litt fett her og der er det bare sexy om du bærer fettet med selvtillit. Det er mer sexy og ha litt ekstra som bæres med selvtillit, enn å prøve å skjule noe, og sånn sett signalisere at man ikke er helt fornøyd med kroppen. Selv er jeg overvektig med speedo, og men føler meg ganske usynlig fordi jeg tror flottere kropper tiltrekker seg mer oppmerksomhet. Hvis du absolutt ikke ønsker at noen skal se noe fett, så gå toppløs, siden vakre bryster fungerer som blikkmagneter og stjeler all oppmerksomhet. Bare til orientering er Speedo forbudt uansett alder og vekt 😅 Og mannetruse. Anonymkode: 1db7a...6a6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #13 Skrevet 6. juni 2022 Jeg kjøpte fin bikini på Spar Kjøp i fjor 😊 Anonymkode: b82a5...636
I Grosny Skrevet 6. juni 2022 #14 Skrevet 6. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare til orientering er Speedo forbudt uansett alder og vekt 😅 Og mannetruse. Anonymkode: 1db7a...6a6 Jeg så isåfall en kriminell og overvektig mann i går , men på avstand. Jeg så derfor ikke ansiktet. Jeg synes at speedotype badebukser er kjempefine til svømming. Mye bedre enn polyestershorts som strammer. Badeshorts er greit det hvis materialet er elastisk, men de som var til salgs i fjor var stive og dårlige. Det er nok best å bade naken, men det er jo enda mindre stuerent enn speedo. Endret 6. juni 2022 av I Grosny
Chantielle Skrevet 7. juni 2022 #15 Skrevet 7. juni 2022 Ryddet for krenkende innhold,brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #16 Skrevet 7. juni 2022 Jeg har også noen kg mer enn jeg er komfortabel med uten å være direkte plus size (162 cm, 63 kg). Jeg er ganske fornøyd med en badedrakt fra Dorina jeg kjøpte på Zalando i fjor. Ellers har jeg også kjøpt en mer sporty bikini fra Røhnisch, den dekket litt mer enn mange av bikiniene på markedet om dagen. Samme type som denne: https://www.rohnisch.com/no/no/product/indra-hipster-black-1105360001XXL.html?gclid=CjwKCAjw7vuUBhBUEiwAEdu2pFEWhVUmDUWGnzzJR4fp8nCVdgnyXe7JiWrZjlKUQufnyINpERMhWBoCHYwQAvD_BwE Men med en annen topp (Laguna bikini top). I tillegg har jeg sett på badetøy som ser fint ut fra både Seafolly, Lascana og Etam, uten å ha testet noe av dette. Håper du finner noe du blir fornøyd med Anonymkode: 90ac5...4be
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #17 Skrevet 7. juni 2022 Jeg har en high waist bikini i leopard fra cubus som jeg er fornøyd med☺️ Anonymkode: 712fa...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå