AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Den fløy på nesa mi, jeg vet ikke om den stakk meg eller ikke, og er redd jeg er allergisk… Føler jeg sliter litt med å puste nå… Hvor fort merker man om man er allergisk? Anonymkode: 680f7...da7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Du hadde merka om en veps stakk deg. Det gjør utrolig vondt! Anonymkode: 4c4f0...adf 2
Million Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Man merker det SKIKKELIG om man blir stukket av en veps, så du kan ta det helt med ro. Sitter du der og lurer på om du ble stukket, så ble du ikke stukket. Det kan ikke være greit å være så engstelig for alt mulig. Men du sliter kanskje med angst generelt? Slapp av nå i alle fall, du ble ikke stukket av veps. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Du hadde både kjent og sett om du hadde blitt stukket av en veps, for det gjør vondt! En allergisk reaksjon kommer raskt, den hadde du fått nå. Anonymkode: 6f861...ae6 1
Honey Dew Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Vepsen har ikke brodden fremme, så den har ikke stukket deg. Den har bare kollidert med deg. 1
MissPierce Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 Som andre sier her, så vet man sikker når man er stukket av en veps. For det er skikkelig vondt. Å en allergisk reaksjon vil komme innen minutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå