Gå til innhold

Hva gjør jeg nå? Hun sa kanskje "det"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en kvinne i fem-seks uker. Vi ventet en stund med å ligge sammen, det skjedde vel på femte daten eller noe sånt. Sexen var litt nervøs først, men ble finere med trening. Nå har vi overnattet hos hverandre også. I går morges gjorde hun noe vi ikke har gjort før. Hun krøp ned på meg i sengen, ga munnsex til jeg kom, og så tok hun imot. Det har jeg aldri opplevd før at noen har gjort. Da hun kom opp til meg igjen sa hun noe i øret mitt, som jeg TROR var "jeg elsker deg", men jeg er ikke sikker og jeg våget ikke spørre (var redd for at det var dumt å spørre om igjen hvis hun sa noe sånt). Og da sa jeg ikke noe, siden jeg var redd for å si "det" tilbake hvis hun ikke hadde sagt det likevel. Så da risikerer jeg at hun har sagt "det" til meg uten riktig respons. Hva gjør jeg nå?

Anonymkode: 7bc42...b5a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du venter til hun sier det på nytt :) hvis hun stiller deg spørsmål om hvorfor du ikke svare noe så sier du bare at du ikke ordentlig hørte hva hun sa. 

Anonymkode: c962a...85e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du venter til hun sier det på nytt :) hvis hun stiller deg spørsmål om hvorfor du ikke svare noe så sier du bare at du ikke ordentlig hørte hva hun sa. 

Hvis du elsker henne kan du også si det til henne uten at hun behøver å si det til deg først :)

• Liker 13
Skrevet

Hvis du føler det samme, sier du det til henne og later som at hun aldri har sagt noe.

Hvis ikke, har det lite godt for seg å grave i hva hun har sagt. Det blir jo bare kleint hvis du uansett ikke kan si det tilbake.

Og neste gang hun sier noe du ikke hører, så spør du bare opp igjen så du slipper en sånn situasjon. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at hun ikke sa jeg elsker det? Det er kanskje litt tidlig og slenge ut jeg elsker deg etter 5-6 uker?

Anonymkode: 7c70a...b12

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk ikke farlig å åpne seg opp, og si akkurat det du sa i Hi. Du ble overrumplet, hørte ikke helt hva hun sa, og har tenkt veldig mye på det. Det er jo en ærlig sak, og vil garantert bli en fin samtale. 

Anonymkode: 098d3...65f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ingen som elsker noen etter 5-6 uker med dating? Big red flag i så fall...

Anonymkode: 7efdc...59f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Er vel ingen som elsker noen etter 5-6 uker med dating? Big red flag i så fall...

Anonymkode: 7efdc...59f

Det kan være, men ikke nødvendigvis. Hva er å elske? Det er subjektivt

Anonymkode: 1d89c...c05

AnonymBruker
Skrevet

Hun sa sikkert «jeg elsket/elsker DET» 😊

Anonymkode: 50aee...38d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høy på sexrusen...da sier man mye rart😂

Anonymkode: bbb43...e56

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har datet en kvinne i fem-seks uker. Vi ventet en stund med å ligge sammen, det skjedde vel på femte daten eller noe sånt. Sexen var litt nervøs først, men ble finere med trening. Nå har vi overnattet hos hverandre også. I går morges gjorde hun noe vi ikke har gjort før. Hun krøp ned på meg i sengen, ga munnsex til jeg kom, og så tok hun imot. Det har jeg aldri opplevd før at noen har gjort. Da hun kom opp til meg igjen sa hun noe i øret mitt, som jeg TROR var "jeg elsker deg", men jeg er ikke sikker og jeg våget ikke spørre (var redd for at det var dumt å spørre om igjen hvis hun sa noe sånt). Og da sa jeg ikke noe, siden jeg var redd for å si "det" tilbake hvis hun ikke hadde sagt det likevel. Så da risikerer jeg at hun har sagt "det" til meg uten riktig respons. Hva gjør jeg nå?

Anonymkode: 7bc42...b5a

Det er mulig det bare var noe hun følte i øyeblikkets kåthets rus. Du sier såklart ikke at du elsker noen, før du faktisk gjør det, så vent med det til du gjør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hun sa sikkert «jeg elsket/elsker DET» 😊

Anonymkode: 50aee...38d

Tipper jeg også. 
Jeg sa det en gang og så inn i ett litt forskrekket ansikt. Og da skjønte hva han hadde hørt. 
Var raske med å si «jeg sa DET ikke DEG» Hadde bare datet en mnd 😅

Anonymkode: 8063f...e46

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...