Gå til innhold

Hva er din erfaring med fuktighetsgivende facemist?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har det noe for seg? Hvilken prøvde du? :)

Anonymkode: 8fe6a...bac

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del er fuktspray et godt tilskudd til serum og fuktighetskrem. Har kombinasjonshud som lett blir dehydrert, og det er utfordrende å finne produkter som gir nok fukt uten å gjøre meg for blank/fet i t-sonen. Jeg er for lat (eller gjerrig) til å gidde å bruke to forskjellige kremer, så da bruker jeg en lettere fuktighetskrem som også fungerer for t-sonen, og sørger for ekstra fukt med kollagenserum og fuktspray. Akkurat nå bruker jeg IvyAïa, den er rimelig og har gode fuktgivende ingredienser som glyserin, jojobaolje og hyaluronsyre.

Skrevet

Har prøvd rosevann jeg også, og enig i at det funket bra, men jeg taklet ikke lukten. Syntes det luktet "støvete" gammel dame-parfyme:fnise: 

Skrevet

Kunne ikke klart meg uten. Både Pixi Rose Glow mist og Caia That Extra hydration er veldig bra ❤️

Skrevet

Brukar å veksle mellom Avene kildevannspray og Sea Magic Mineral Mist 

2577345.jpg

12062263-1044657425599226.jpg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg for min del bruker fuktsprayen min (Jane Iredale D2O) som settingspray for pudder foundation. Synes det fungerer fint til å i hvertfall gjøre det endelige resultatet mindre pudrete.

Anonymkode: 6d9ec...4da

AnonymBruker
Skrevet
Roci skrev (På 3.6.2022 den 12.45):

For min del er fuktspray et godt tilskudd til serum og fuktighetskrem. Har kombinasjonshud som lett blir dehydrert, og det er utfordrende å finne produkter som gir nok fukt uten å gjøre meg for blank/fet i t-sonen. Jeg er for lat (eller gjerrig) til å gidde å bruke to forskjellige kremer, så da bruker jeg en lettere fuktighetskrem som også fungerer for t-sonen, og sørger for ekstra fukt med kollagenserum og fuktspray. Akkurat nå bruker jeg IvyAïa, den er rimelig og har gode fuktgivende ingredienser som glyserin, jojobaolje og hyaluronsyre.

Takk for tips dere:) jeg prøvde denne da den er parfymeri, billig og lett tilgjengelig, og det fungerte så bra, det er dette jeg har lett etter, kremer fungerer ikke tilstrekkelig på meg, ikke serum heller. Men denne, ja. Mulig jeg har dehydrert hud og ikke tørr som jeg har trodd😊

Anonymkode: 8fe6a...bac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...