Gå til innhold

Kan man bruke 17 mai kjole til hverdags?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg kjøpte en fin omslagskjole som jeg brukte på 17 mai. Det er vanlig bomull tror jeg, men litt sånn silke/krepp aktig i stoffet, og søte blomster på. Den passet veldig fint til 17 mai, men det jeg lurte på... Er det innafor å bruke en kjole fra 17 mai på vanlig dager og gjøre det om til en litt finere hverdagskjole? Den er så fin og tanken på å bare bruke et par ganger gjør meg fysisk vondt 😭

Anonymkode: e37d1...31d

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig. Skjønner ikke at du spør heller. Det står da neppe "må kun brukes 17. mai" på vaskelappen! 😊

• Liker 4
Gjest Hottentått
Skrevet

Selvfølgelig kan du det. Hvorfor lurer du på det egentlig?

AnonymBruker
Skrevet
tangent skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig. Skjønner ikke at du spør heller. Det står da neppe "må kun brukes 17. mai" på vaskelappen! 😊

Hehe sant 😂 her er et bilde 

Screenshot_20220603_121350_de.zalando.mobile.jpg

AnonymBruker
Skrevet
Hottentått skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig kan du det. Hvorfor lurer du på det egentlig?

Fordi ejg ikke har peiling. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan du det. Om jeg har kjøpt meg ny kjole til 17.mai f.eks, så bruker jeg jo kjolen resten av sommeren når jeg føler for akkurat den kjolen en dag. 

Anonymkode: 56417...cc5

Gjest Hottentått
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi ejg ikke har peiling. 

Men liksom...står det 17.mai skrevet på kjolen? Det er jo ingen klær som ER 17.mai-klær. 

AnonymBruker
Skrevet
Hottentått skrev (34 minutter siden):

Men liksom...står det 17.mai skrevet på kjolen? Det er jo ingen klær som ER 17.mai-klær. 

Ok, såret jeg deg ved å spørre? Jeg har som sagt ikke peiling og det er grunner til at jeg ikke vet sånt. Jeg har levd ganske isolert og først nå jeg begynner å gjøre noe med det. 

• Liker 1
Skrevet

Det går veldig bra. Det er en fin sommerkjole! 

• Liker 5
Skrevet

Den kan du fint bruke ellers også! Det der er jo en sommerkjole i mine øyne. Så du kan bruke den som den er, med cardigan, strikkegenser over, dongrijakke feks.

• Liker 3
Gjest Hottentått
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ok, såret jeg deg ved å spørre? Jeg har som sagt ikke peiling og det er grunner til at jeg ikke vet sånt. Jeg har levd ganske isolert og først nå jeg begynner å gjøre noe med det. 

Nei absolutt ikke, jeg bare oppriktig prøver å forstå hvorfor du tror det er et problem å bruke en sommerkjole du har brukt på 17.mai ellers i året. Men om det er spesielle grunner til at du ikke vet sånt, så beklager jeg virkelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte meg og ny kjole til 17. mai. En fin lyseblå omslagskjole, og den har jeg brukt flere ganger etterpå.

Anonymkode: a837a...cac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hehe sant 😂 her er et bilde 

Screenshot_20220603_121350_de.zalando.mobile.jpg

Den var fin både til hverdags og fest. 

Anonymkode: 3df09...bcb

Skrevet

Det har jeg allerede gjort. Brukt 17. maikjolen på venninnekveld med vin. Hvorfor ikke? 

Skrevet

Bare kjør på.😉

AnonymBruker
Skrevet

Det var en nydelig sommerkjole! Klart du kan bruke den!

Anonymkode: 6b0c4...1c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...