AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Jeg lyst til å si ifra. Jeg kjenner henne ganske godt og blir svært overrasket om de har et åpent forhold. Hun har aldri snakket om noe som kan antyde det engang. Må legge til at han har et «kallenavn» der inne som antyder at han er der for å søke spenning. Anonymkode: 3e27a...426
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Jeg tenker at hvis folk er på Tinder så kan de ikke forvente at folk ikke skal si noe om det. Man signerer vel ingen taushetsplikt når man registrerer seg? Og hvis dama hans ikke vet det og de ikke har åpent forhold så er det jo hans egen feil om han blir avslørt. Han lever ikke i et vakum hvor han kan velge å gjøre ting og samtidig kontrollere og bestemme hva andre gjør i respons på det han gjør. På samme vis kan du gjøre noe (si fra til dama) og kan da ikke kontrollere videre hendelsesforløp. Anonymkode: dab51...01a 21 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 hva er behovet ditt for å si noe da? Hva vil du oppnå med det? Er det viktig for deg å si noe? Anonymkode: cec0f...cc5 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Hvis han er der og er gjenkjennelig vet han jo godt at det kan komme ut. Hvorfor skal du blande deg i det? Åpne forhold er ikke så uvanlig, men det betyr ikke at det er vanlig og informere foreldrene til alle i klassen. Du kjenner henne godt, hva har hun fortalt deg om sitt/ deres sexliv og samliv? Anonymkode: dfb1c...ecf 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): hva er behovet ditt for å si noe da? Hva vil du oppnå med det? Er det viktig for deg å si noe? Anonymkode: cec0f...cc5 Jeg ble veldig glad når venninne fortalte meg at min mann var på Tinder. Er det ikke fint om man kan få mulighet til å ta et standpunkt til om man vil være i et slikt forhold? Selvsagt skal man si noe, så folk slipper å leve på en løgn. Anonymkode: 8f887...6a8 27 3 7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis han er der og er gjenkjennelig vet han jo godt at det kan komme ut. Hvorfor skal du blande deg i det? Åpne forhold er ikke så uvanlig, men det betyr ikke at det er vanlig og informere foreldrene til alle i klassen. Du kjenner henne godt, hva har hun fortalt deg om sitt/ deres sexliv og samliv? Anonymkode: dfb1c...ecf Det er fint om noen forteller. For i mitt tilfelle visste «alle» at min mann var på tinder utenom meg, helt til en venninne varslet meg. Kjipt å bli holdt for narr. Anonymkode: 8f887...6a8 22 2 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #8 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis han er der og er gjenkjennelig vet han jo godt at det kan komme ut. Hvorfor skal du blande deg i det? Åpne forhold er ikke så uvanlig, men det betyr ikke at det er vanlig og informere foreldrene til alle i klassen. Du kjenner henne godt, hva har hun fortalt deg om sitt/ deres sexliv og samliv? Anonymkode: dfb1c...ecf Hvis de har et åpent forhold, så er jo det åpenbart ikke en hemmelighet dersom han har gjenkjennelig profil på tinder? Skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal holde tyst om det da, da er det jo tydeligvis ikke en hemmelighet, da. Anonymkode: 09804...b95 11 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #9 Skrevet 3. juni 2022 Og en annen ting og, er jo at bildene og identiteten hans kan være stjålet? Veldig kjipt om noen utgir seg for å være han, så er det ingen som gidder å si i fra. Anonymkode: 09804...b95 15 1 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #10 Skrevet 3. juni 2022 Hvis du har lyst å si det, si det. Om det var meg, hadde jeg ikke sagt noe. Synes det virker helt fjernt å blande seg opp i andres anliggende på den måten. Var det min nære venninne, ja, da er det en annen sak. Anonymkode: 9bee3...406 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #11 Skrevet 3. juni 2022 Det er visst ganske vanlig om dagen.... Anonymkode: 88aa1...8aa
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #12 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): hva er behovet ditt for å si noe da? Hva vil du oppnå med det? Er det viktig for deg å si noe? Anonymkode: cec0f...cc5 Fordi hun ikke vil gå rundt og lyve for en venninne? Anonymkode: f3a00...d22 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #13 Skrevet 3. juni 2022 Kjenn litt etter. Hadde du selv ønsket å få vite, ja da sier du det. Syns du det er best å ikke vite slikt, så lar du være. Personlig hadde jeg sagt det,fordi jeg ikke er tilhenger av å leve på en løgn... Anonymkode: 612a1...d66 7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #14 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis de har et åpent forhold, så er jo det åpenbart ikke en hemmelighet dersom han har gjenkjennelig profil på tinder? Skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal holde tyst om det da, da er det jo tydeligvis ikke en hemmelighet, da. Anonymkode: 09804...b95 Nei, det behøver jo ikke være en hemmelighet selvom en ikke informerer alle. Noen ønsker litt privatliv. Når jeg var yngre var jeg litt mer på hugget og kalte menn kjapt utro fordi jeg ikke skjønte at det finnes flere former for samliv. Det var helt feil. Flaut når en presser en bekjent som vil holde sexlivet privat til og forklare at de er swingers når noen hadde observert mannen med annen. Som godt voksen skulle jeg kjent den kvinnen veldig godt for og blande meg. Dette er i tillegg Tinder, og han er gjenkjennelig ? Han sniker ikke rundt? Anonymkode: dfb1c...ecf 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #15 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fint om noen forteller. For i mitt tilfelle visste «alle» at min mann var på tinder utenom meg, helt til en venninne varslet meg. Kjipt å bli holdt for narr. Anonymkode: 8f887...6a8 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis de har et åpent forhold, så er jo det åpenbart ikke en hemmelighet dersom han har gjenkjennelig profil på tinder? Skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal holde tyst om det da, da er det jo tydeligvis ikke en hemmelighet, da. Anonymkode: 09804...b95 Når det ble slutt mellom meg og min eks fortsatte vi og bo sammen av praktiske grunner. 2 « venninner”. ( bekjente for meg, som jeg ikke hadde betrodd meg til) hadde observert min eks kysse en annen, og ringte meg og måtte komme hjem til oss for og snakke om noe viktig. Bare lage masse drama. Er det en nær venninne som en vet « alt om» , greit nok. Anonymkode: dfb1c...ecf 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #16 Skrevet 3. juni 2022 Ha ha jeg er gift småbarns mor som av og til er på Tinder bare for morro skyld. Er absolutt ikke utro. Anonymkode: ac2ea...bb3 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #17 Skrevet 3. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Fant mannen til en venninne/mor i klassen på Tinder. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 3e27a...426 Gå videre med livet ditt. Anonymkode: 3be20...ebe
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #18 Skrevet 3. juni 2022 I starten ble jeg så sjokkert når halvparten av svarene i tråder som dette mente man ikke burde si ifra, men det burde jo ikke vært så overraskende når man vet at nesten halvparten av befolkningen er utroe selv. Anonymkode: 02f43...ff9 11 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #19 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I starten ble jeg så sjokkert når halvparten av svarene i tråder som dette mente man ikke burde si ifra, men det burde jo ikke vært så overraskende når man vet at nesten halvparten av befolkningen er utroe selv. Anonymkode: 02f43...ff9 Moralen til folk flest er tydeligvis elendig. Veldig skuffende. Du bør si ifra! Om de faktisk har åpent forhold så er liten skade skjedd. Om han er utro eller planlegger å være det så fortjener hun å få vite det. Noe så ydmykende å gå rundt intetanende om at mannen fisker på Tinder! Anonymkode: 61672...0c5 9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #20 Skrevet 3. juni 2022 Fikk « take that look of your face” på hjernen etter og lest denne tråden. 😅 Anonymkode: dfb1c...ecf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå