AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Eller blir dere eksklusive når det går over til sex? Anonymkode: 513ce...ee1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Om jeg er betatt er det bare han, om jeg er usikker ligger jeg med andre også. Men når jeg er usikker blir det aldri forhold uansett Anonymkode: 14c9f...3c3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om jeg er betatt er det bare han, om jeg er usikker ligger jeg med andre også. Men når jeg er usikker blir det aldri forhold uansett Anonymkode: 14c9f...3c3 Tester du deg hver uke? Anonymkode: 513ce...ee1 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Nei, æsj. Det byr meg i mot. Ligger ikke med noen før eksklusivitet er avtalt. Anonymkode: a35a7...560 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Ja. Det ville blitt rart og bli eksklusive før jeg har testet om han er bra, for og si det rett ut. Om en er jævlig bra har jeg jo bare lyst på han, og mister lysten på andre så det blir jo ikke og ligge med 3 faste over lang tid. Bare en prøveperiode . Anonymkode: fa17f...c5c 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 Kommer jo an på hvor langt vi er kommet. Hvis jeg treffer noen mer enn tre ganger, begynner det jo å minne om begynnelsen på et forhold. Jeg treffer ikke noen for fjerde gang uten at jeg er interessert og tror dette kan bli noe. Men før det er det litt sånn "lek og test"-aktig, uten bindinger. Om jeg holder på med flere kommer an på tilfeldigheter. Hvis jeg tilfeldigvis har kontakt med flere, der alle er interessante, sjonglerer jeg jo det. Og da vil jeg jo kunne ha et seksuelt forhold til flere parallelt uten at jeg har noen problemer med det. Jeg tror det meste jeg har hatt er tre dater samtidig og da har jeg jo ligget med tre ulike menn i løpet av samme uke, og truffet en eller to av dem mer enn en gang. Det er litt mye stress, så det er ikke det vanlige, men det er jo også litt digg å oppleve noe sånt. Tror ikke det finnes ett svar eller én regel her. Situasjonen, personene - alt sammen henger sammen. Og den kjekkeste mannen, den mest interessante personen og den beste sexen trenger ikke å være samlet på samme person. Anonymkode: 7aa6b...4b3 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 For å være ærlig...ligger med alle, tester meg jevnlig...men ikke oftere enn annahver mnd Anonymkode: 55544...6b0 1
Hmmmmmm Skrevet 3. juni 2022 #8 Skrevet 3. juni 2022 Jeg har kun datet en mann etter at jeg ble singel som godt voksen. Da sa jeg at sex for meg forplikter ekslusivitet. Men anser oss ikke som kjærester av den grunn. Det var han enig i. Syns også at man ikke skal date flere samtidig. Hvorfor så hastverk?! 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #9 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja. Det ville blitt rart og bli eksklusive før jeg har testet om han er bra, for og si det rett ut. Om en er jævlig bra har jeg jo bare lyst på han, og mister lysten på andre så det blir jo ikke og ligge med 3 faste over lang tid. Bare en prøveperiode . Anonymkode: fa17f...c5c Er du i det minste helt åpen om det, så alle involverte er klar over det? Anonymkode: a35a7...560
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #10 Skrevet 3. juni 2022 Ligger ikke med en mann hvis han dater og ligger med flere. Det betyr ikke at vi er kjærester, men det betyr at vi tester om dette kan bli noe og da er det viktig for meg at han ikke ligger med ørten andre i samme periode. Anonymkode: 9450d...d2d 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #11 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Eller blir dere eksklusive når det går over til sex? Anonymkode: 513ce...ee1 Lå med alle. På det aller meste 7 stykk samtidig. Anonymkode: f14dd...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #12 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Eller blir dere eksklusive når det går over til sex? Anonymkode: 513ce...ee1 Jeg har datet flere før,men her var avtalen at når vi bestemte oss for og ha sex droppet dem andre, jeg dater forsatt henne ❤️ Anonymkode: c2d60...aa4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #13 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lå med alle. På det aller meste 7 stykk samtidig. Anonymkode: f14dd...1b2 Steike😆 Informerte du dem alle om dette? Anonymkode: a35a7...560
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #14 Skrevet 3. juni 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Tester du deg hver uke? Anonymkode: 513ce...ee1 Nei for jeg dater kanskje èn ny i halvåret og er jeg interessert er det bare han. Om ikke har jeg et par gamle flammer som og er gode kompiser som jeg ordner noe kos med. Tester meg etter hver nye partner og bruker kondom Anonymkode: 14c9f...3c3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #15 Skrevet 3. juni 2022 Men altså om dere ligget med en på onsdag og en annen på lørdag... .Så rekker en vel ikke teste?? Eller har dere hurtigtester? Anonymkode: 55544...6b0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #18 Skrevet 3. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Lå med alle. På det aller meste 7 stykk samtidig. Anonymkode: f14dd...1b2 Hæ? På gulvet da. Ingen seng tåler det. Anonymkode: 233cb...ecb
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #19 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Men altså om dere ligget med en på onsdag og en annen på lørdag... .Så rekker en vel ikke teste?? Eller har dere hurtigtester? Anonymkode: 55544...6b0 Neppe. Er det rart at kjønnssykdommer florerer? Anonymkode: a35a7...560 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #20 Skrevet 3. juni 2022 Og igjen taes tråden over av moralister, dydsapostelere og annet rusk og rask Ja jeg hadde sex med flere. Anonymkode: 2f4bd...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå