Gå til innhold

Dere som dater flere, ligger dere med alle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller blir dere eksklusive når det går over til sex? 

Anonymkode: 513ce...ee1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg er betatt er det bare han, om jeg er usikker ligger jeg med andre også. Men når jeg er usikker blir det aldri forhold uansett

Anonymkode: 14c9f...3c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om jeg er betatt er det bare han, om jeg er usikker ligger jeg med andre også. Men når jeg er usikker blir det aldri forhold uansett

Tester du deg hver uke?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, æsj. Det byr meg i mot. Ligger ikke med noen før eksklusivitet er avtalt.

Anonymkode: a35a7...560

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det ville blitt rart og bli eksklusive før jeg har testet om han er bra, for og si det rett ut. Om en er jævlig bra har jeg jo bare lyst på han, og mister lysten på andre så det blir jo ikke og ligge med 3 faste over lang tid. Bare en prøveperiode . 

Anonymkode: fa17f...c5c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo an på hvor langt vi er kommet. Hvis jeg treffer noen mer enn tre ganger, begynner det jo å minne om begynnelsen på et forhold. Jeg treffer ikke noen for fjerde gang uten at jeg er interessert og tror dette kan bli noe. Men før det er det litt sånn "lek og test"-aktig, uten bindinger.

Om jeg holder på med flere kommer an på tilfeldigheter. Hvis jeg tilfeldigvis har kontakt med flere, der alle er interessante, sjonglerer jeg jo det. Og da vil jeg jo kunne ha et seksuelt forhold til flere parallelt uten at jeg har noen problemer med det.

Jeg tror det meste jeg har hatt er tre dater samtidig og da har jeg jo ligget med tre ulike menn i løpet av samme uke, og truffet en eller to av dem mer enn en gang. Det er litt mye stress, så det er ikke det vanlige, men det er jo også litt digg å oppleve noe sånt.

Tror ikke det finnes ett svar eller én regel her. Situasjonen, personene - alt sammen henger sammen. Og den kjekkeste mannen, den mest interessante personen og den beste sexen trenger ikke å være samlet på samme person.

Anonymkode: 7aa6b...4b3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For å være ærlig...ligger med alle, tester meg jevnlig...men ikke oftere enn annahver mnd

Anonymkode: 55544...6b0

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kun datet en mann etter at jeg ble singel som godt voksen. Da sa jeg at sex for meg forplikter ekslusivitet. Men anser oss ikke som kjærester av den grunn. Det var han enig i. 

Syns også at man ikke skal date flere samtidig. Hvorfor så hastverk?! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja. Det ville blitt rart og bli eksklusive før jeg har testet om han er bra, for og si det rett ut. Om en er jævlig bra har jeg jo bare lyst på han, og mister lysten på andre så det blir jo ikke og ligge med 3 faste over lang tid. Bare en prøveperiode . 

Anonymkode: fa17f...c5c

Er du i det minste helt åpen om det, så alle involverte er klar over det?

AnonymBruker
Skrevet

Ligger ikke med en mann hvis han dater og ligger med flere. Det betyr ikke at vi er kjærester, men det betyr at vi tester om dette kan bli noe og da er det viktig for meg at han ikke ligger med ørten andre i samme periode. 

Anonymkode: 9450d...d2d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Lå med alle. På det aller meste 7 stykk samtidig. 

Anonymkode: f14dd...1b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har datet flere før,men her var avtalen at når vi bestemte oss for og ha sex droppet dem andre, jeg dater forsatt henne ❤️

Anonymkode: c2d60...aa4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Steike😆 Informerte du dem alle om dette?

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Tester du deg hver uke?

Nei for jeg dater kanskje èn ny i halvåret og er jeg interessert er det bare han. Om ikke har jeg et par gamle flammer som og er gode kompiser som jeg ordner noe kos med. Tester meg etter hver nye partner og bruker kondom :) 

AnonymBruker
Skrevet

Men altså om dere ligget med en på onsdag og en annen på lørdag... .Så rekker en vel ikke teste??

Eller har dere hurtigtester?

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Kun ca 29.3%

Anonymkode: 233cb...ecb

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 64f2f...596

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hæ? På gulvet da. Ingen seng tåler det.

Anonymkode: 233cb...ecb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Men altså om dere ligget med en på onsdag og en annen på lørdag... .Så rekker en vel ikke teste??

Eller har dere hurtigtester?

Neppe. Er det rart at kjønnssykdommer florerer?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og igjen taes tråden over av moralister, dydsapostelere og annet rusk og rask:rolleyes:

Ja jeg hadde sex med flere. 

Anonymkode: 2f4bd...55a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...