Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble sendt på ultralyd i går for det var en viss usikkerhet rundt lengden på svangerskapet. Har hatt uregelmessig syklus siden i fjor, men normal lengde er 32 dager. Mente derfor jeg kunne være rundt 6+0 i går. 

Gynekologen fant fostersekken med såvidt antydning til noe inni, og mente derfor jeg måtte være kortere på vei eller at det hadde stoppet å utvikle seg.

Har tatt Hcg-prøve i går og skal ta ny i morgen.

Tok CB-digital på mandag som viste 2-3 uker og i dag viste den 3+, så det har jo tydeligvis steget på den tiden.

Noen som har opplevd det samme?

Og hvordan gikk det?

Anonymkode: 3741a...853

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 6+3, og da så gynekologen kun fostersekken, muligens antydning til noe. Gynekologen går for å være en av de beste på sitt felt. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake 1 uke senere, hun sa å at det ikke var så uvanlig så tidlig, så jeg skulle ikke bekymre meg så mye over det. Alt gikk helt fint.

Anonymkode: 75ffa...919

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er så tidlig på vei så ville jeg ikke tatt sorgene på forskudd. Jeg dro på ultralyd en gang i tilsynelatende uke 6 +5  eller noe sånt. Ble satt tilbake til 5+6. Først så gynekologen kun fostersekk men så dukket et blinkende lys opp(hjerteslag).  Om alt er ok så burde du kunne se det på neste ultralyd.

Anonymkode: d5c84...85a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk svar på hcg-prøvene i dag.

Torsdag: 2200                                    Lørdag: 3300

Ny ultralyd om 2 uker🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fikk svar på hcg-prøvene i dag.

Torsdag: 2200                                    Lørdag: 3300

Ny ultralyd om 2 uker🙂

Burde den ikke ha doblet seg? 

Anonymkode: 2dcbf...d93

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 6+2 og så hjerte. Venter du noen få dager og tar ny UL, så vet du nok om det er noe eller ikke. 

Anonymkode: 2945a...ef2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...