AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Min jente går nå siste året i barnehagen. Har stort sett aldri vært noe problem ved levering tidligere, sier fint hadet og løper av gårde uten problem. De siste to måneder har det snudd. Hun blir plutselig veldig lei seg når jeg skal gå, sier hun vil være med meg osv. Har snakket med barnehagen om dette, men de merker ingenting på henne, alt er helt som vanlig. Med engang jeg går ut døren så er alt glemt. Føler nesten vi er tilbake til barnehagestart og tilvenning på nytt. Noen som har opplevd dette med deres barn? Hun begynner på skolen til høsten og jeg er litt bekymret for hvordan dette skal gå. Anonymkode: 6356a...7c3
Luckiness Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Vi opplever slikt i perioder. Men nå er barnet vårt yngre enn ditt. Så forstår bekymringen for hvordan det skal gå når skolen starter. Men jeg tror jeg likevel bare ville gjort levering som normalt, gitt en ekstra klem. Spesielt siden barnehagen ikke opplever noen endring hos henne. I og med at de ikke opplever endring, så antar jeg at humøret kommer seg kort tid etter du har gått? Isåfall preger det henne gjerne ikke i så stor grad. Det kan jo også hende at hun på et eller annet vis er noe preget av at hun snart skal slutte i barnehagen og at dette viser seg på denne måten ved levering? Vanskelig å si, så er jo bare synsing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå