AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Jeg har folk rundt meg som jeg kan snakke med om ganske mye. Men jeg savner å få noen nye personer inn i livet mitt, som jeg kan ha dypere samtaler med. I retning filosofi og religion blant annet. Jeg er i en prosess med å få bedre kontakt med følelsene mine, jeg har "skrudd av" i mange år, og bare fokusert på jobb, hus og barn. Relasjonene mine er blitt ganske overflatiske. Og jeg kjenner at jeg må ut av hamsterhjulet, og finne en dypere mening med tilværelsen. Men hvor finner jeg noen å snakke med? Anonymkode: e24ec...a47
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Jeg vet ikke helt. Kjenner på det samme. Det er vanskelig å treffe mye venner i det hele tatt og enda vanskeligere å finne noen det klaffer skikkelig med, som man blir så godt kjent med at man blir nære. Anonymkode: 6beed...f7c
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Jeg kjenner på det samme. Er selvvalgt singel, men savner å ha en connection med noen på et dypere plan. Er lei av mammaer i klassen/kolleger og småpjatt om trivielle hverdagsting. Vennene mine finner jeg på ting med, vi kan trene, gå ut, se film og skravle, men jeg blir fort lei. Anonymkode: b01a3...dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå