AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Er noe hormonelt krøll. Har vært hos legen osv. venter på henvisning til gyn. Har hatt mensen i 3 uker og er drittlei. Har cerazette liggende, kan jeg ta noen dager for å se om d eventuelt roer hormonene? Vil bare ha slutt på blødningen. Er 38 år, går ikke på noe form for prev. pr nå. Anonymkode: 383bf...cdf
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Ikke det samme som deg, men av andre grunner så skulle jeg også til gynekolog, men istedenfor å vente på henvisning så gikk jeg til privat gynekolog. Med henvisning pleier det å være veldig lang ventetid, så om du er plaget mye så ville jeg gjort det. Betalte 1200 kr og fikk time etter 3 dager. Anonymkode: 1bd80...3ba 1
Pippi Lotta Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Jeg har aldri hat det problemet selv, men jeg ville ikke blandet inn mer hormoner uten å snake med en lege først. Jeg tenker det kan gjøre ting enda være om hormonene dine allerede er i ubalanse. Privat gynekolog høres lurt ut, hvis ikke det kan du jo få en ny time hos fastlegen og høre hva han tror om p-piler.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke det samme som deg, men av andre grunner så skulle jeg også til gynekolog, men istedenfor å vente på henvisning så gikk jeg til privat gynekolog. Med henvisning pleier det å være veldig lang ventetid, så om du er plaget mye så ville jeg gjort det. Betalte 1200 kr og fikk time etter 3 dager. Anonymkode: 1bd80...3ba Bestilte meg en privat time nå, rett over helga. Like greit, orker ikke vente en mnd på henvisningen fra fastlege. Hvis jeg har mensen nå på 3 uka stopper den vel ikke av seg selv i løpet av tiden jeg må vente heller… dyrt ja, men nå er det verdt det! Anonymkode: 383bf...cdf
Luckiness Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bestilte meg en privat time nå, rett over helga. Like greit, orker ikke vente en mnd på henvisningen fra fastlege. Hvis jeg har mensen nå på 3 uka stopper den vel ikke av seg selv i løpet av tiden jeg må vente heller… dyrt ja, men nå er det verdt det! Anonymkode: 383bf...cdf Tror dette var et lurt valg, selv om det koster… Har du først hormonkluss er det vel ikke optimalt å forsøke å ordne det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå