Gå til innhold

Mensen som ikke gir seg, ta p-piller noen dager for å stoppe den? Funker det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er noe hormonelt krøll. Har vært hos legen osv. venter på henvisning til gyn. Har hatt mensen i 3 uker og er drittlei. 
Har cerazette liggende, kan jeg ta noen dager for å se om d eventuelt roer hormonene? 
Vil bare ha slutt på blødningen. 

Er 38 år, går ikke på noe form for prev. pr nå. 

Anonymkode: 383bf...cdf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke det samme som deg, men av andre grunner så skulle jeg også til gynekolog, men istedenfor å vente på henvisning så gikk jeg til privat gynekolog. Med henvisning pleier det å være veldig lang ventetid, så om du er plaget mye så ville jeg gjort det.

Betalte 1200 kr og fikk time etter 3 dager.

Anonymkode: 1bd80...3ba

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri hat det problemet selv, men jeg ville ikke blandet inn mer hormoner uten å snake med en lege først. Jeg tenker det kan gjøre ting enda være om hormonene dine allerede er i ubalanse. 

Privat gynekolog høres lurt ut, hvis ikke det kan du jo få en ny time hos fastlegen og høre hva han tror om p-piler. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke det samme som deg, men av andre grunner så skulle jeg også til gynekolog, men istedenfor å vente på henvisning så gikk jeg til privat gynekolog. Med henvisning pleier det å være veldig lang ventetid, så om du er plaget mye så ville jeg gjort det.

Betalte 1200 kr og fikk time etter 3 dager.

Anonymkode: 1bd80...3ba

Bestilte meg en privat time nå, rett over helga. Like greit, orker ikke vente en mnd på henvisningen fra fastlege. 
Hvis jeg har mensen nå på 3 uka stopper den vel ikke av seg selv i løpet av tiden jeg må vente heller…

dyrt ja, men nå er det verdt det! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bestilte meg en privat time nå, rett over helga. Like greit, orker ikke vente en mnd på henvisningen fra fastlege. 
Hvis jeg har mensen nå på 3 uka stopper den vel ikke av seg selv i løpet av tiden jeg må vente heller…

dyrt ja, men nå er det verdt det! 

Tror dette var et lurt valg, selv om det koster… Har du først hormonkluss er det vel ikke optimalt å forsøke å ordne det selv :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...